Tacksam för hjälp

Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118593 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp
Aj då, Nissegossen. Det var inte bra att texten försvann. Ska se om jag ev ser den men det är väl inte tänkbart.

Det är ingen ide den finns inte på viska, dock en sak har jag på mina bokmärken fotot är avfotograferat av min nuvarande ssk och själva fotot är taget på Molinsgatan i Göteborg då vi på avd var där för samvaro med personal och oss patienter det är taget av Aftonbladets fotograf



Där är jag 25 år gammal och jag insjuknade 1974 och fotot är taget 1975 jag gav min mor det. efter hennes död fick jag det tillbaka. Det var nuvarande ssk som tog med sin mobil medan jag håller det i handen, ett särskilt lyckligt tillfälle när hon tog bilden på mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118594 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Tack, Nissegossen. Jag har läst :dans
Mer
5 år 3 månader sedan #1118598 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Tack Admin1. Ja det kan vara ett alternativ. Däremot har hon en väldigt bra läkare nu och jag tar dina tips till mig. Jag ska prata med både henne och läkaren. Så här går det inte att fortsätta för då överlever hon inte. En dag lyckas hon ta självmord så är det bara. Det är helt otroligt att hon klarat så svåra fall och överlevt men det är säkert någon mening med det.

Begriper bara inte att de inte kan få bort rösterna på henne. Nu hoppas jag på TMS och läkaren verkade positiv till det. Det är i alla fall ett steg i rätt riktning.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118601 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp
Kan bara säga bara bilden, var är texten som hör till?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1118602 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Jocke så sant. Vad synd att du inte kan syssla med mountainbike längre. Du kanske har hittat något annat, hoppas jag.

Ja, skador kan verkligen ställa till det och göra en svårt handikappad. Min dotter har ju hoppat från Västerbron här i Stockholm. Då skadade hon b la bäckenet. Hennes ben har de opererat flera gånger. Nu har de opererat henne i båda låren och gipsat henne. Jag hoppas bara att hon blir återställd. Värst var när hon hoppade rakt ned i asfalten. Då låg hon i respirator och svävade mellan liv och död. Märkligt nog har hon aldrig slagit i huvudet. Det skulle vara en katastrof om det skedde.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118603 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp
Hoppfull klicka tillbaka till föregående sida

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum