Tacksam för hjälp

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1118638 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Tacksam för hjälp


Har just haft deja vu upplevelser via rapport, många reportage talade till mig om vad jag hade sagt och uttryckt under dagen!

Känner mig grillad likt en mikrovågsugn, för att jag inte kunde hålla käften innan dessa reportage spelades upp inför öppen ridå!

Ja, hoppfull, även jag behöver hjälp, men får bara vardagligt stöd av mitt stödboende.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1118649 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tacksam för hjälp


Denna går att se för 29kr

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1118651 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Jocke, är det röster du hört som spelats upp för dig?

Se till att få mer stöd om du känner att du behöver det. Jag vet att det kan vara svårt, förstås

Nissegossen, du verkar som andra vara en riktig hedersknyffel och gör STOR A insatser här på Viska.

Tack för att du finns. :hjärta
Bilagor:
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 månader sedan #1118658 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Tacksam för hjälp

Hoppfull skrev: Jocke, är det röster du hört som spelats upp för dig?

Se till att få mer stöd om du känner att du behöver det. Jag vet att det kan vara svårt, förstås


Det är mina egna ord som spelas upp inför öppen ridå! Extra smärtsamt, då jag misstänker att jag lider av en viss autism-åkomma? På ngt sätt ligger i min hjärna inne i teven känns det som? Det är både smärta och känslor iblandad i mina försök att bryta mig loss från tevens makt över mig.

Jag gör som deras röster säger till mig, så jag lider verkligen med dig och din dotter!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 månader sedan #1118659 av Hoppfull
Svar från Hoppfull i ämnet Tacksam för hjälp
Jocke, okay då förstår jag. Min dotter har något liknande. Hon tror ibland att de pratar om henne på TV:n. Det brukar vara vanligt med den här diagnosen. Det måste kännas skrämmande.
Mer
5 år 3 månader sedan #1118661 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tacksam för hjälp
Släng ut tv:n Jocke!