SÄPO: Sant eller falskt?

Mer
4 år 4 månader sedan #1215008 av memphis
Svar från memphis i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Schizofrena enslingar utmålas ofta som mördare. Därför kan Säpo ha varit intresserad av Fantasio. Eftersom han har ett obskyr prti också.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215009 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Schizofrena är inte särskilt mycket mer våldsbenägna än friska. Främst i samband med missbruk och inte mycket mer än för friska med missbruk.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215010 av memphis
Svar från memphis i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Fantasio är ju både schizofren och missbrukare. De kan visst ha varit intresserade.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215012 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
”Min polis” kriminalunderrättelsetjänsten jobbade med Säpo förfsttningsdkyddat mfl. Han ville ha informativa samtal med mig blandat med avhopparverksamhet. Till slut blev jag utslängda, så jag slapp hoppa av... ;)
Mer
4 år 4 månader sedan #1215018 av Maxjohan1983

memphis skrev: Schizofrena enslingar utmålas ofta som mördare. Därför kan Säpo ha varit intresserad av Fantasio. Eftersom han har ett obskyr prti också.

Knappast... det där har du fått om bakfoten samma med det om att ADHD:are är våldsamma. Det är psykopater och sociopater som är våldsamma!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 4 månader sedan #1215053 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet SÄPO: Sant eller falskt?
Det som kan anses vara svaga kanske har andra styrkor. savanter tex, har ofta många bristande förmågor men klarar vissa saker man inte trodde var möjliga.