Theralen-helvetet

Mer
10 år 3 månader sedan #638150 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
Fick 200mg på kvällen.
Mer
10 år 3 månader sedan #638181 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
Tog 200mg Quetiapine och 50mg Lergigan kl. 17.00 och lyckades sova tills nu kl. 18.13. Är inte alls trött mera. Så jag har just tagit 25mg Lergigan och 2ml Theralen.
Mer
10 år 3 månader sedan #638276 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Theralen-helvetet
Jag såg detta du skrev gör någon dag sedan och reagerade starkt över tidpunkten du ville sova. Kl17.00 på eftermiddagen. Nu bestämde jag mig inte för att skriva vid tidpunkten du skrev det. Eftersom jag inte har med att göra, när du vill sova.

Men eftersom du behöver höra det, för jag har varit i exakt samma sits att jag vid ett tidigare tillfälle försökt att sova bort dagarna och tog då Halcion nästan på en gång när jag vaknade oavsett tidpunkten på dagen, alltså mitt på blanka förmiddagen för att jag ville inte höra rösterna inom mig.

Så, en gång blev jag störd, det slog återkommande i källardörren pga att några hyrde en källarlokal alldeles nedanför mitt sovrum och de bar grejer fram och tillbaka genom källardörren och varje gång smällde det i dörren och jag fick inte ro att sova. Jag var nykter annars vet jag inte vad jag gjort då Halcion är närbesläktat med Rohypnol vad jag vet. Jag var skitaggressiv men gick inte ned och pratade med dem, för att jag visste med mig att i så fall hade jag inte hållit tillbaka och säkerligen skadat dem som var där.

Det jag vill säga till dig är att du kan ha en depression i botten som är obehandlad och jag frågar dig nu Melun, att du vill du sova mer än vad normal sömntid?

Lägg dig som normalt folk mellan 21.00 och 22.00 på kvällarna och lär dig stå ut med ditt inre utan att ta till så avancerade metoder för att få lugn i huvudet.

Hur är ditt förhållande till Gud i dag och det som är inom dig?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #638282 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
Vet inte vad du surrar om NG. Jag har lite sömnstörningar bara. Det är därför jag behöver sömnmedicin. Så gör inte en höna av en fjäder.
Mer
10 år 3 månader sedan #638286 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Theralen-helvetet

Nissegossen skrev: Hur är ditt förhållande till Gud i dag och det som är inom dig?


nisse.
detta är det viktigaste text jag någonsin sett på nätet, PROFETERA profet!

"'Hur är ditt förhållande till Gud i dag och det som är inom dig?*''

vi har idag, men har vi imorgon? du talar sanningar nisse, jag lyckönskar dig på den väg du nu vandrar, med Jesus.

/ @Jesuite_magnus

ps det förgångna är passerad tid, nuét och framtiden, tillsammans med "'vandraren'', är det vi har,
tills vi kommer hem ds

John 8:31-32.
Mer
10 år 3 månader sedan #638326 av krokus
Svar från krokus i ämnet Theralen-helvetet

Nissegossen skrev: Lägg dig som normalt folk mellan 21.00 och 22.00 på kvällarna

Håller med!

Melun,
Varför går du och lägger dig vid 17-tiden? Då brukar många laga middag ju.