Theralen-helvetet

Mer
10 år 3 månader sedan #638329 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
För att jag har sömnstörningar och behöver sömnmedicin för att få sova. :evil: :twisted:

Varför tar ni sömnmedicin om ni inte behöver det? :evil: :twisted:
Mer
10 år 3 månader sedan #638331 av krokus
Svar från krokus i ämnet Theralen-helvetet
Jo, jag förstår att du har sömnstörningar, men kan du inte försöka hålla dig vaken till 21-tiden och ta Quetiapine då? Försöker bara hjälpa till...
De flesta sover ju om nätterna, och det finns väl anledningar till varför man sover just om nätterna.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 3 månader sedan #638333 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Theralen-helvetet
Jag kan gå och lägga mig redan vid 19-20 snåret efter att ha tagit quetiapine vid ca sex-tiden, och brukar vakna definitivt vid fyra-fem snåret.

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 3 månader sedan #638337 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
På somrarna brukar jag vakna tidigare och tidigare, för att till vintern försöka återställa sömnen. Men jag är ungefär som Jocke, morgonpigg.
Mer
10 år 3 månader sedan #638405 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Theralen-helvetet

Melun skrev: För att jag har sömnstörningar och behöver sömnmedicin för att få sova. :evil: :twisted:

Varför tar ni sömnmedicin om ni inte behöver det? :evil: :twisted:

Det var ett försök till självhjälp.

Isan och jag har pekat på en synnerligen öm punkt.
Then begins the actual story. Chief Vitalstatistix is horribly ill with a sore liver (to the point that any contact with his liver causes him to scream in agony)
en.wikipedia.org/wiki/Asterix_an ... 27s_Shield

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #638411 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
Kan du sluta försöka sätta diagnos på mig. Jag har upptäckt att alkoholister börjar svamla hejdlöst när de druckit.