Theralen-helvetet

Mer
10 år 3 månader sedan #638443 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet

Nissegossen skrev:

Melun skrev: Tog 200mg Quetiapine och 50mg Lergigan kl. 17.00 och lyckades sova tills nu kl. 18.13. Är inte alls trött mera. Så jag har just tagit 25mg Lergigan och 2ml Theralen.

Jocke skrev: Jag kan gå och lägga mig redan vid 19-20 snåret efter att ha tagit quetiapine vid ca sex-tiden, och brukar vakna definitivt vid fyra-fem snåret.

Melun skrev: På somrarna brukar jag vakna tidigare och tidigare, för att till vintern försöka återställa sömnen. Men jag är ungefär som Jocke, morgonpigg.


Suck! svammel moster är i gång igen. Är inte problemet uppenbart?
Du har problem grabben, problem med dig själv, knappast beroende på för lite sömn, utan på att du vill sova mer än vad din kropp behöver!

Du behöver psykologhjälp!


Problemet är att jag lider av schizofreni. Sånt kan inte nån psykolog göra nåt åt. Så sluta leka doktor och håll dig på din plats.
Mer
10 år 3 månader sedan #638444 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet

Nissegossen skrev: Jocke, jag har överhuvudtaget inte nämnt Magnus, han är ett kapitel för sig och sant är det att han behöver hjälp! I hans fall beroende på att han eldar upp sin medicin.

Han behöver injektioner med antipsykotika, så personal kan övervaka att han verkligen tar sin medicin.

Han flippar över varenda dag. Man kan inte ta Magnus på allvar!


Vad jag fått veta så får Magnus injektioner trilafon. Jag tycker du ska lägga av med ditt amatörtyckande. Du är bara en typisk besserwisser.
Mer
10 år 3 månader sedan #638445 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet

Nissegossen skrev: Jocke, du blev inblandad enbart för tidpunkten du går och lägger dig och när du går upp.
Melun sover runt 11 och 11.30 tim per dag och ingen normal människa brukar sova så mycket.

Normalt sover man 6-8 tim per natt.

Problemet är uppenbart, Melun vill sova mer än hans egen kropp behöver.


Jag sover inte 11 till 11.30 timmar om dan. Sluta svamla om saker du inte känner till.
Mer
10 år 3 månader sedan #638447 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Theralen-helvetet
Du Melun, jag skall lägga av med att försöka hjälpa dig! Du har skygglappar och inser inte att du inte behöver så mycket sömn per dygn.
Jag pekar hela tiden på en öm punkt och du vet innerst inne att jag har nåt så ini helvete rätt!

Tråden står för ett helvete Melun och Theralen är knappast det helvetet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #638466 av Geta
Svar från Geta i ämnet Theralen-helvetet
Det är väl inget problem om Melun vill sova 11 timmar per dygn. När man inget jobb har är det fritt att sova
hur mycket som helst och särskilt på vintern.
Mer
10 år 3 månader sedan #638467 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Theralen-helvetet

Nissegossen skrev: Hur är ditt förhållande till Gud i dag och det som är inom dig?

Melun skrev:

Isa-Alise skrev:

Melun skrev: Ja, jag har ju bett om att få vinna flera hundra miljoner och fastän han har fått chansen att uppfylla det flera gånger, så har han inte gett mig det.
Bara för att det inte gagnar honom själv.


Gud är inte din tjänare!!!

Du ska sätta ära i att vara hans tjänare...


Jag är inte hans tjänare!! Han klarar sig gott på egen hand!! Det är vi som lider nöd, inte Gud!!
När han gör nåt åt det så kan jag se vad han vill mig!! Inte förr!!


Matt 20:28 Så har inte heller Människosonen kommit för att bli tjänad utan för att tjäna och ge sitt liv till lösen för många."*


Vem svamlar Melun? Du har hybris såsom en modern farisé.
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=20&t...=20&t=24428&start=30 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum