Theralen-helvetet

Mer
10 år 3 månader sedan #638468 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Theralen-helvetet

Geta skrev: Det är väl inget problem om Melun vill sova 11 timmar per dygn. När man inget jobb har är det fritt att sova
hur mycket som helst och särskilt på vintern.

Jo, men det är då galenskap att ta medicin för att få sova så länge. Problemet är inte taskig sömn utan bottnar i att han inte vill vara vaken och möta det som är inom honom själv!

Det här är något för en psykolog att bita i! Melun behöver verkligen hjälp, men den hjälpen han behöver är inte att sova mer utan det han har i sitt inre.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #638520 av Geta
Svar från Geta i ämnet Theralen-helvetet
Hjärnan läks under sömnen. Man bearbetar problem under sömnen.
Mer
10 år 3 månader sedan #638527 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Theralen-helvetet
Jag sover ca 11 timmar/dygn:- det vill jag egentligen inte göra men leponexen gör mig trött och hungrig- finns det nåt man kan göra för att bli mindre trött på mornarna?-Sömnbehovet är mkt starkt... :tänk
Mer
10 år 3 månader sedan #638528 av Geta
Svar från Geta i ämnet Theralen-helvetet
Är det inte skönt att sova?
Mer
10 år 3 månader sedan #638530 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Theralen-helvetet
Det är skönast när jag lägger mig på kvällen för att sova men mornarna är jobbiga jag får sitta i en fotölj och vara helt groggy i en timme innan sömn-grogg-ruset går över... :tänk
Mer
10 år 3 månader sedan #638531 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
Jag fick verkligen försvara mig mot NG. Jag vill påpeka att allt NG påstod om mig inte är sant. Han känner inte mig alls och allt han påstod är rent påhitt.