Theralen-helvetet

Mer
10 år 3 månader sedan #638535 av Geta
Svar från Geta i ämnet Theralen-helvetet
Erasee, kan du inte sova så länge du behöver på morgnarna. Du behöver väl inte tvinga dig att gå upp. :va?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
10 år 3 månader sedan #638538 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Theralen-helvetet
Nä, jag själv verkar ha en konstant deprimerande tankeform och känner att jag nog sover mer än vanligt. Har en bristande livsinjektion där jag känner att ingen bryr sig om hur man lever egentligen. Känner faktiskt att ölen i stort sett är min enda riktiga glädjekälla, sen undrar jag, spelar det ngn roll för ngn annan hur jag lever mitt liv, när jag är ensamstående? Om nu ngn tycker jag är en hjärnskrynklare, så får det väl vara dennes problem och det är okey att tycka så om det sker ärligt! Det enda liv jag känner ger ngt kunskapsmässigt är via datorn och så finns det några som tycker man tillbringar för mycket tid vid datorn.

Vars är världen på väg?
Mer
10 år 3 månader sedan #638542 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Theralen-helvetet
Jag har sagt vad jag ville i denna diskussion och lägger den därmed till handlingarna, med det får Melun säga vad han vill. Jag har pekat på hans problem tillräckligt och sätter punkt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 3 månader sedan #638543 av Geta
Svar från Geta i ämnet Theralen-helvetet
Större delen av Sveriges befolkning är ensamstående. Så det är inget konstigt, Jocke. :tänk
Mer
10 år 3 månader sedan #638555 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
Jag kan sluta med att försöka tänka på dig i mina böner om du vill det Nissegossen.
Mer
10 år 3 månader sedan #638628 av Melun
Svar från Melun i ämnet Theralen-helvetet
Jag tog väldigt illa upp av nissegossens angrepp, men nu då jag fått en timmes sömn av 200mg quetiapine och 25mg Lergigan så mår jag i alla fall lite bättre. En timmes sömn var allt jag fick av den dosen.