Vad vi har, att förlora

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1059594 av Utomjordingen
Jag vet inte men har man diagnosen schizofreni runt 20-årsåldern så har man oftast röster/hörselhallucinationer! Det är väldigt plågsamt att ha så när man bara är runt 20 år gammal som jag hade. Man vet då inte vad som är riktigt eller inte riktigt? Kan vara svårt att skilja på vad som är rätt och fel då när det är så... .
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059595 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad vi har, att förlora
Men när man samtidigt läser juridik termin 3, så borde man ha ett hum om vad som är rätt och fel. Annars måste den utbildningen vara värdelös.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1059596 av Utomjordingen
Att få diagnosen schizofreni runt 20 årsåldern innebär inte att man inte kan läsa och skriva!
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059597 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad vi har, att förlora
Jag föreslår att vi lägger upp bilder på en extern sida, typ Imgur: imgur.com/ o sen länkar bilden, inom IMG-taggar, istället för att lägga upp som bilaga. Då belastar inte bilden utrymmet på Viska.

T.ex. resultatet blir detsamma...





Så tror jag det är i.a.f...?
Bilagor:
Mer
5 år 11 månader sedan #1059598 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad vi har, att förlora
Men när man går juristutbildningen måste man väl kunna räkna och skriva. I en tråd om neanderthalare förklarade hon att hon inte kunde räkna med procent. Väldigt konstigt när man bedriver så höga studier?
Mer
5 år 11 månader sedan #1059600 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
Ja, dels, om hon nu inte är mytoman, så klarar hon avancerade studier och är alltså i så fall inte så förvirrad. Sen kan ju en marodör även ha symptom, men är ändå en person med dåliga avsikter. Om man skiter i hennes prat om att det är så väldigt synd om henne för hon har schizofreni, och ser på bara vad hon GÖR, så räcker det tycker jag. Oavsett vad hon lider av. Personligen tror jag bara det är skitsnack att hon har röster som säger åt henne att posta så mycket videos. Tror inte en sekund på det faktiskt. OCH HAR HON röster som säger åt henne att hon ska sabba Viska, ska vi då bara hälsa henne välkommen att göra det???!