Schizofreni när man blir äldre

Mer
11 år 9 månader sedan #499178 av Admin1
RSMH har en förening RUS för yngre än 30 år. De kanske borde ha en särskild förening också för personer äldre än 65 år. Då börjar ju kroppsliga sjukdomar tillstöta, vilket ger andra problem.
Mer
11 år 9 månader sedan #499180 av Geta
GRUS kunde RSMH-föreningen för äldre heta. Man ska ju bli lite grusig i hjärnan när man blir gammal.
Mer
11 år 9 månader sedan #499187 av björk
I malmö har vi ingen träffpunkt i limhamn..

Bara ett hål med pensionärer som ser porr.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
11 år 9 månader sedan #499192 av Jocke
Tänker fortfarande på den där filmen, med mannen från Jupiter. Hans enda kontakt med kvinnor, var nog lektyr från sextiotalet delvis även sjuttiotalet, då det formligen exploderade med sexuella frigörelser. Jag känner fortfarande lite tvångstankar kring det med sexualitet och min begränsning att förstå och höra vad kvinnor genomlever. Men kan schizofrenin orsaka att man inte hör den gemensamma källan?

Vars är världen på väg?
Mer
11 år 9 månader sedan #499198 av björk
De är ungefär som att ha sex med en gris. Får man refusera.

Skev bild av sexualitet och människors viljekraft och livs öden och framtida begär.

De skulle vara som en stia annars där ingen får skinna och sakteliga förgör varann.

Men kan de vara en "protest ifrån" din sida. Mer än en realistisk infalls synvinkel.

Jag menar primitivitet och annat kan vem som helst till äckel.... Det är nog en global fråga Du ställer.

Men ställ den kanske till dig själv.......... Om Nu den påstådda schizofrenin råder.
Mer
11 år 9 månader sedan #499199 av Geta
Kan undra hur många personer i Sverige som har det som "Mannen från Jupiter"? Konstigt nog var han kusin med Sten Levander.