Knas redan som barn

Mer
4 år 3 månader sedan #1221132 av Clean
Svar från Clean i ämnet Knas redan som barn
Jaha! Klart det är fel! Men hon fick sin hämnd precis som alla andra. Men idag när jag är mognare tycker jag lås in dessa som våldtar både barn och vuxna lås in dessa och släng nyckeln. Våld löser ingenting och det hela är så jävla tragiskt!
Mer
4 år 3 månader sedan #1221193 av Richard
Svar från Richard i ämnet Knas redan som barn
En anhörig till mig blev våldtagen, men han friades i tingsrätten...

Sen blev jag misstänkt för brott för att nån hade trakasserat honom! Bl.a. här på Viska... :klappa
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1221200 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Knas redan som barn

Clean skrev: Jaha! Klart det är fel! Men hon fick sin hämnd precis som alla andra. Men idag när jag är mognare tycker jag lås in dessa som våldtar både barn och vuxna lås in dessa och släng nyckeln. Våld löser ingenting och det hela är så jävla tragiskt!

våld löser ingenting säger du här men i en annan tråd så förespråkar du att mörda klimatförnekare. det rimmar rätt dåligt.

dessutom så är inlåsning i fängelse i princip 100 % mot en persons vilja och således i praktiken kidnappning och det är våld.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221206 av Clean
Svar från Clean i ämnet Knas redan som barn
Ja då hade jag skjutit dig för länge ;-)
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1221220 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Knas redan som barn

Clean skrev: Ja då hade jag skjutit dig för länge ;-)

varit med om två mordhot irl den senaste månaden.
två olika personer som är helt oberoende varandra, men de lär knappast göra om det. isf ska de få se på phan.

en dag möter du din överman. finns ingen nåd på hämndens dag.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221224 av Clean
Svar från Clean i ämnet Knas redan som barn
Nej jag har inte hotat dig du tar allting så bokstavligt, undra varför? Du kallar mej mördare och jag svarar dig sarkastisk vilket var att jag mena. Att om nu jag var mördare så hade jag väl mördat tex dig för du är klimatförnekare? Vilket jag inte är en mördare. Har du så svårt att skilja detta åt?