Knas redan som barn

Mer
5 år 8 månader sedan #1078988 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Knas redan som barn
Var inte självkritisk. Inte skall man kräva av barn. Miljöproblem, kanske?
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1079006 av wasp
Svar från wasp i ämnet Knas redan som barn

Drummer skrev: Min läkare säger att de flesta med Schizofreni är väldigt känsliga! Känsligheten börjar redan när man är barn oftast!



Ja! Det började som barn hos mig också. Alltid något att oroa sig för! Nya monster enligt gamla mönster kanske! Gick genom gymnasiet med nära nog 5,0 i betygsmedel ändå...…………….
Last edit: 5 år 8 månader sedan by wasp.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201494 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Knas redan som barn
"Barn som har autism kan ofta tycka om att rada upp leksaker men har svårare för spontana sätt att leka, som exempelvis rollekar. Barn med autism vill ofta leka ensamt och kan visa mindre intresse för jämnåriga."

Jag hade inga vänner som barn. Jo, en som var med i samma fotbollsklubb som jag, vi gick även i samma klass. Men som jag minns det var jag ingen bra vän, vi liksom klickade inte. Jag gillade bara delar av honom, han kunde vara enfaldig. Jag fick enligt vården en paranoid psykos på 2000-talet, men jag var sjuk redan som barn.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1204388 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Knas redan som barn
Kanske hade det gått att så att säga rädda mig om mamma kontaktat sjukvården när jag var barn. Jag vet ett flickebarn som har nån form av psykiska problem och hon får viss hjälp. Psykisk ohälsa ligger i släkten.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204435 av memphis
Svar från memphis i ämnet Knas redan som barn
Jag var väldigt blyg som barn. Det liknade väl social fobi. Men det var fel att vara blyg, så jag vart tvingad en hel del att göra saker jag inte ville. När jag blev tonåring blev jag mindre blyg och klarade bättre det sociala spelet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204438 av Geta
Svar från Geta i ämnet Knas redan som barn
Har aldrig klarat det sociala spelet.