Knas redan som barn

Mer
6 år 1 dag sedan #1049802 av memphis
Svar från memphis i ämnet Knas redan som barn
Som barn var jag harmonisk och fantasifull. Hade oftast en bästis som jag lekte med ofta och som vi hade hemligheter tillsammans, men trivdes också bra med att leka för mig själv eller läsa böcker när jag lärt mig det.
Mer
6 år 1 dag sedan #1049821 av wasp
Svar från wasp i ämnet Knas redan som barn
No more comments!
Mer
6 år 1 dag sedan - 6 år 1 dag sedan #1049849 av rymd
Svar från rymd i ämnet Knas redan som barn
Jag har inte förändrats så mycket sedan jag var liten, bara ökat information och fått mer ansvar och nu måste jag ta hand om mig själv, var alltid oberoende vad folk än tycker om mig och hela tiden kreativ. Men kan vara dålig på att hålla kontakten med fysiska vänner sedan rösterna kom. det är lite som att jag aldrig är ensam ändå, jag har ett helt gäng att umgås med konstant. Men de syns liksom inte :)
Last edit: 6 år 1 dag sedan by rymd.
Mer
6 år 1 dag sedan #1049850 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Knas redan som barn
Min läkare säger att de flesta med Schizofreni är väldigt känsliga! Känsligheten börjar redan när man är barn oftast!
Mer
6 år 1 dag sedan - 5 år 8 månader sedan #1049854 av rymd
Svar från rymd i ämnet Knas redan som barn
Ja jag tror det också, min bästa vänninna har hoppat av programmet nu, skickat in om studieuppehåll och åkt hem. Hon berättade för mig om att hon mindes tidigare liv till och med och att hennes känslighet var både hennes bästa vän och värsta motståndare i det här livet. Hon är en jättefin och snäll person. Hon är intelligentare än vad jag är.

Hon har schizofrenidiagnos. Den här tjejen skriver inte bara 2,0 på hp, hon har skrivit alla rätt. Jag är så impad. Så varför orkade hon inte fortsätta nu med studier som inte är några svårigheter för henne? Till mig säger hon att hon inte vill prata om det just nu.

Och så är jag kvar och pluggar, känner mig som en kamikaze
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 8 månader sedan #1078978 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Knas redan som barn

Geta skrev: Jag matvägrade som sexåring. Åt inte ens prinskorv.


Samma här! Jag bara satt som ett fån vid matbordet. Jag fick inte lämna bordet innan jag ätit, ska tydligen ha suttit i flera timmar av nån anledning. Detta mest hela tiden. En gång blev mamma extra arg och jag fick äta mat från toalettlocket. Vet inte varför jag var sån.

Jag träffade en man från samma stadsdel som jag, där jag växte upp. Han som sammanförde oss trodde vi skulle känna varandra. Jag sa att jag inte hade så många vänner, jag var sällan ute och hittade på saker. Jag blir så besviken på mig själv när jag tänker tillbaka.