Gruppboende

Mer
5 år 7 månader sedan #1087586 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gruppboende
charlie2 och notwoodstock tror jag bor på gruppboenden.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1087587 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Gruppboende
Dom som var på gamla mentalsjukhuset tid där jag var så bor många utav dom patienterna på gruppboende i närheten där min kvinna jobbar. Dom patienterna är gamla idag!
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1087588 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gruppboende
De flesta som jag träffat inom psykiatrin är döda.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1087589 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Gruppboende
Känner också många psyke patienter som är döda! Läst dödsannonser under åren så jag vet. Sen vet jag många psykvårdare också som har dött - de har dött av ålderdom för de flesta psykevårdare var runt 40-60 år gamla när jag var runt 20 år gammal för cirka 30 år sedan.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1087592 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gruppboende
Min gamla psykiater bor på ett äldreboende och har gode man.

I början av augusti dog en vän från psykiatrin. Hon har inte ens fått en dödsannons. Tror att hennes son skämdes för henne.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1087595 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Gruppboende
Annars, vet om en av patienter där jag var inlagd på psyket åren 1990-1992 men jag kan inte berätta så mycket om det för det är en hiskelig/känslig historia. Han var med i tv programmet "Efterlyst" och var med en gång i första nyheten i tidningar för cirka 10 år sedan. Jag var rätt god vän med honom på psyket, han var snäll mot mig. Det var/är synd om honom och faktiskt vet jag inte om han lever idag? Eftersom han kanske har ett hemligt identitet idag?

Sen vet jag om en annan patient som var borderline patient jag var kär i som också var med i första sidan i nyheterna fast i en lokal tidning! Hon var väldigt vacker och attraktiv kvinna på sin tid.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.