Att inte bli trodd

Mer
4 år 4 månader sedan #1214320 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att inte bli trodd
Jag har inte rökt vanliga cigaretter på två år utan har kört med el-cigg. Dock drabbas även jag av bröstsmärta då och då men tror inte att jag ska dö för det. Däremot har jag utvecklat KOL och har en enorm svårighet att andas både in och ut. Så jag har beslutat att lägga ner även elciggen. Det kan aldrig vara bra att inhalera främmande ämnen i lungorna.

Jag fick elchockar vid mitt första insjuknande 1980, helvetesåret. Som jag minns det så hjälpte de mig att köra igång livet igen. Men det är klart, det kanske skulle ha inträffat oavsett.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214336 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att inte bli trodd

Admin1 skrev: Fantasio,
Ring sjukvårdsupplysningen och fråga om dina symptom

Jag törst inte. Nu har jag bara "känningar" i mellangärdet, ingen direkt smärta. Men jag har ont i vaderna också, främst i vänstra. Alltid vänstra sidan av kroppen. Jag är paniskt rädd för sjukhus. Ska de lägga in mig på psyket får det bli med LPT, till exempel. Men jag har haft ett bra liv, det är bara detta århundrade som varit knas.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214457 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att inte bli trodd
Det är inte bra med onödig oro. Sjukvårdsupplysningen lägger inte in folk.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214461 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att inte bli trodd

Fantasio skrev:

Admin1 skrev: Fantasio,
Ring sjukvårdsupplysningen och fråga om dina symptom

Jag törst inte. Nu har jag bara "känningar" i mellangärdet, ingen direkt smärta. Men jag har ont i vaderna också, främst i vänstra. Alltid vänstra sidan av kroppen. Jag är paniskt rädd för sjukhus. Ska de lägga in mig på psyket får det bli med LPT, till exempel. Men jag har haft ett bra liv, det är bara detta århundrade som varit knas.


Kramp i vaden, du löser det genom att du ställer dig upp jämfota och lägger hela tyngden på det ben du har ont, krampen släpper omedelbart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1215544 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Att inte bli trodd
Adferdsobservasjon er meget ofte ikke mer enn samtaler om adferd, som diagnosen stilles på. Egentlig systematisk observasjon av adferd skjer nok helst om det foreligger alvorlige voldshandlinger i forkant.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by IngeF.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1219152 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att inte bli trodd
Det känns inte bra att ingen tror mig, det spelar ingen roll vad jag pratar om. Jag var på mottagningen idag och började prata om en sak. Nordiska motståndsrörelsen är ute efter mig. Men jag avbröt mig, för min kp har fått för sig att jag har vanföreställningar. Och min kropp är plågad, jag är plågad. Jag får sitta hemma och dö, ringer jag 112 blir jag nekad ambulans, kanske blir jag utskrattad. Ni är mina vänner, jag vill att ni ska tro på mig.