Det räcker!

Mer
4 år 7 månader sedan #1181221 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det räcker!
Är det därifrån i Rumänien som din släkt kommer, hkboj?
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181225 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
vi är från neamt. min biologiska mamma hade en by i neamt också.

en.wikipedia.org/wiki/Neam%C8%9B_County

där. det ligger nordöst.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181593 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det räcker!
När du kommunicerade med din falska kusin var det på rumänska eller engelska? Hur kom du på att hon inte var din kusin.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181621 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
varför fråga om språket? på vilket sätt avgör det var det ska landa i för sak?? Vad är det du misstänker?

hon satt ju inte och översatte med google translate.

men nu blev det som det blev. det blev 9000, sen så stannade det. Pengarna kom när hon var mitt under en pågående flytt! så hon fick hjälp med flytten kan man säga- så det var en välgärning från mig. dock sade hon att jag får tillbaka pengarna men det verkar jag inte få.. så det var ju dåligt.

tänkte kanske ha kvar henne som kontakt och att det är nog med mer pengar. Men hon klarade inte det- hon frågade om pengar flera gånger. min mamma gick in tillslut och kontakten försvann med henne.. så fort det inte passade henne så raderar hon. hon brydde sig alltså bara om mer pengar.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1181795 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det räcker!
Tänkte att bedragaren sitter kanske i Nigeria eller sådant ställe. Är kusinen falsk har antagligen ingen flytt heller skett utan pengarna gått till annat. Hur skickade du henne pengarna?
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1181820 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
det är utlandsbetalning då ju - det går via IBAN och BIC.

Tror inte att det är en person som sitter i Nigeria och bedriver ett falskt facebook konto. Att hon skulle tagit alla bilder från någon annan persons liv i England och låtsas var den personen på facebook, så ingen kan spåra henne och så ser det riktigt ut och hon försöker hela tiden få tag på pengar! förstod hur du tänkte. men jag tror inte det. Men det var en intressant tanke! Det händer säkert...

Det är nog henne på facebook kontot och hon lever sitt liv i England. Men jag har utförliga detaljer om henne, hon gav ut sitt kreditkorts-nummer och det nummer även på baksidan av kortet, och när jag kollade med dem så såg jag hennes telefonnummer, stad, bank och postnummer och allt det var England. Har hennes personnummer (födelsedag).
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.