Det räcker!

Mer
4 år 7 månader sedan #1180764 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det räcker!
Det låter förskräckligt att hon ljög om att hon var din kusin. Typiskt lurendrejeri!
Mer
4 år 7 månader sedan #1180766 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
ja det första hon gjorde var att ljuga.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180768 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det räcker!
Jag känner inget ansvar för att försörja mina kusiner. Det får de göra själva.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180813 av krokus
Svar från krokus i ämnet Det räcker!

Geta skrev: Jag känner inget ansvar för att försörja mina kusiner. Det får de göra själva.

Samma här! Dessutom jobbar majoriteten av mina kusiner. Jag skulle heller inte be dem om pengar.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180863 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Det räcker!
Jag var as-nära för typ sex år sedan bli lurad 15.000, det var en kille som jag hade på Facebook som ägd en "Forex Fond".

Ja du hade tur att det stannade vid 9k, många har blivit av med allt! :grandpa

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180881 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!

Maxjohan1983 skrev: Jag var as-nära för typ sex år sedan bli lurad 15.000, det var en kille som jag hade på Facebook som ägd en "Forex Fond".

Ja du hade tur att det stannade vid 9k, många har blivit av med allt! :grandpa


ja det var tur.

Den 2 juli i år fick jag ett e-mail till min inkorg. Det är en hackare som vet vilket lösenord jag har. Dock är det ingen större fara, för jag använder inte det lösenordet mera. Men lite skrämmande att personen har lösenordet - för det stämmer att mitt förra lösenord gick exakt så.

Det första personen skrev var att denna är väl medveten om lösenordet och skrev hur det gick inför mig.

Denna skriver att den spelar in mitt skrivbord, allt jag gör på datorn! Och personen som vet lösenordet har sagt att jag ska överföra 9 545 kr (968 usd) för att personen ska radera inspelningen av allt jag gör hela tiden på datorn. Han säger att betalningen ska ske via bitcoin och utgav bitcoin adressen.

Och avslutar meddelandet med att om jag tänker anmäla så går det inte att spåra vem det skickades ifrån!

Personen har mitt förra lösenord, fråga mig inte hur han kom över det. Men jag har inte gjort någonting, jag har bara låtit allt vara! Jag har inte svarat på meddelandet heller.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.