Det räcker!

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180665 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
ja en dator som inte på något sätt kan nå nätverk. det borde jag göra. men det är så tråkigt. så mycket är redan förstört.

men med pengarfrågan var det inte så stor fara och det händer aldrig igen, det är vanligare att det är mycket mer pengar det rör sig om, såsom 50 000 i många fall! det finns också människor som lånat pengar för att ge till andra... och så blir dom blåsta. dom får inte tillbaka pengarna från den dom gav till, och så kräver utgivaren (låneutgivaren) att pengarna kommer tillbaka , och då måste dom själv jobba ihop pengarna under lång tid och sedan ge till utgivaren.

och över alla bilderna är jag arg som en tjur. har lust att gå ut ensam långt in i en skog och slänga runt stora stenar.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180674 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det räcker!
Tycker att du är mest är söt. Det blir skuggor. Det märker man när man målar av.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180676 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Det räcker!
Jag förstår att du känner ilska, hkboj. Att bilderna blir förstörda är ju jobbigt och att ingen tror dig för du är psykotisk är ännu värre.

Själv sitter jag här och funderar över vilka hackare som skulle tjäna på att förstöra för dig och det blir ingen lista av det för hackare vill helst ha pengar. Men, på något sätt förändras bilderna och det är ju hemskt oavsett hur det går till.

Jag har fått elchocker och minns inte mycket av min uppväxt så jag saknar inte ev. bilder. Försöker leva i nuet. Det går bra. Hade kanske haft ett rikare liv om jag mindes mer, men det är inget jag bryr mig om.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180709 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
Tack för förståelse och visad hänsyn! :) blir på något sätt ljusare i min tillvaro att läsa detta. jag ska försöka ta mig igenom detta. Som du tog dig igenom efter konsekvenser med elchocker! Och du klarade det! :tummenupp

ja bilderna ändras och det har varit frustrerande minst sagt.

jag uppdaterade i första inlägget i trådstarten - berättade lite till.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180756 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det räcker!
Bildfiler kan bli korrupta när man laddar ner den från kameran. Tvivlar att hackers sysslar med sådant.
windowsreport.com/fix-corrupted-images-online/

Har din kusin försökt låna pengar av andra? Dålig stil av henne annars.
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180761 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
dessutom ljög hon om att hon är min kusin. första gången vi fick kontakt var 2015, hon skickade vänförfrågan på FB och det första hon sade var att hon är min kusin - lite senare började hon be om pengar.

Hon försökte få 5000 kr från min bror i juli när jag vägrade ge henne pengar. Hon sa dessutom att min bror skulle få tillbaka pengarna redan i augusti och att min bror inte fick säga något om detta till mig. Hon skulle ju givetvis inte ge tillbaka pengar i augusti, i augusti bad hon om pengar! då kan hon ju inte ge tillbaks något...
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Lelle.