Det räcker!

Mer
4 år 8 månader sedan #1180656 av krokus
Svar från krokus i ämnet Det räcker!
Hkboj,
Ja, kan det inte vara skräp på mobilens kameralins?
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1180657 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
men jag ser hur bilder från sin första början ändras till annat i datorn. Hur detaljer, drag och prickar ändras. och usb minnena måste jag använda, och jag tror att direkt när de ansluts till datorn så ändras de direkt om också till vad hackarna gjort, bilderna. När jag får viktiga bilder så borde jag faktiskt direkt skriva ut dem, så jag får dem på ett papper, men alla detaljer kommer inte med lika bra när man skriver ut! På ett foto kan man Zooma in! Men jag vet att jag är hackad. Vill fortfarande poängtera att jag inte har psykos! Hackarna vet dock att alla kommer tro det när jag berättar om detta - just därför dom gick på mig...

skittråkigt är detta!!

dom vet att jag alltid blir sjukmålad för detta, det är lätt att komma undan med.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180659 av krokus
Svar från krokus i ämnet Det räcker!
Hkboj,
Har du en skanner till datorn? I så fall kan du prova att skanna originalfotona och jämföra med fotona som du tagit med mobilkameran. Jag tror nog att det är skräp på mobilens kameralins!

Det kan vara olika dimensioner på fotona, som gör att former och drag på ansikten ser konstigt ut på datorskärmen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180660 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
det hjälper inte att försöka skydda foton på usb minnen, fotona blir direkt ändrade till vad hackarna gjort när de ansluts i datorn.

jag kan visa ett exempel. ett foto på mig när jag var liten! där fanns plötsligt en grå fläck på pannan, jag har aldrig själv lagt till den! vänta. ge mig lite tid!
Mer
4 år 8 månader sedan #1180663 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Det räcker!
Detta foto var det som dom ändrade:

300


se det inringade området:

300
Mer
4 år 8 månader sedan #1180664 av krokus
Svar från krokus i ämnet Det räcker!
Hkboj,
Prova att överföra fotona till en annan dator?