Referensindivid i ny studie?

Mer
17 år 11 månader sedan #40344 av Nissegossen
He He, Långbänk var ett nytt ord på sin tid som egentligen var mycket gammalt.

Men ordböcker har jag, på Svenska och Engelska. Bäst är i alla fall ordet, eller orden lag om, för då får alla sitt. Trots allt skall land med lag byggas!

Tycker förövrigt att kvinnofridslagen sedan medeltiden bör beaktas!

För trots allt har min Schits (=Skits!) lärt mig ordens betydelse!

Det bygger hela mitt språkbruk på! Oroa dig inte, är det något jag inte förstår (Väldigt, väldigt lite) Så slår jag upp det i lexikat.

När du börjar komma upp i byråkrat svenska, kan vi börja snacka om ordförståelse, att jag själv använder ett enkelt språkbruk gör jag för att alla skall ha möjlighet att förstå mig.

När vi kommer upp i lix-tal på 200 kan vi börja bryna eggen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40352 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Över sjuttio i lix är i princip oläsbart! Bäva månde 200! Då pratar vi om hieroglyfer, eftersom vi inte kan förstå hur vissa texter formulerades för 3-4000 år sedan!

Du menar att de "långa knivarnas natt" är i antågande? Jag kan nog säkert formulera ett rakbladsvasst text, men min omtanke om andra är för skarp! Så jag kan nog inte avrätta ngn på rak arm! Till det är jag nog för snäll?

Tycker du att jag inte beaktar kvinnofridslagen? Jag ser kvinnor som mina jämlikar, som mina kompisar, dem flesta i alla fall!

Men medeltidslagen bör väl moderniseras, i så måtto att kvinnans rättigheter bör jämkas in i ett samhälle där jämlikhet är av nöden! Att vi lär oss lyssna på varandra utan moraliska pekpinnar.

He, he långbänken kommer väl från "himmelska fridens torg" i var det Östersund? En massa gubbar som ljuger så det storknar i halsen!

Ha en trevlig kväll!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40353 av Nissegossen
Ge de "gekocktene Eier" en chans så skall jag öppna ena brynet därefter det andra!

Angående riksdagen, så vet jag inte om himmelska friden finns där precis, men de håller god min. (I elakt spel)


På tal om spel! Vi har ju en avsaknad numera av en lotteririksdag, det är väl därför vi fått lagliga spelhålor.

Förövrigt skulle vi kunna ha en kvinna vid rodret både i sverige och i stora amerikat!

Fram för fler Femininistas!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #40356 av Nissegossen
Mjau!!?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40360 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Hoppas Hillary Clinton blir nästa president i USA! Då kan hon "suga" av ngn sjuttioåring! Vilken skandal! Men ändå den bästa och smartaste president USa har åstadkommit sedan Lincoln!

"gekocktene Eier" Säger du! Ska vi ge honom en chans, så är det god natt jord för honom! Så mäktiga fiender har han! Katt-skrået har nog en fingertoppskänsla för att kunna slå, utan att bli ofredad tillbaka!

Fattar du konsekvensen av detta, då har du fattat multum i denna komplexa värld, där vi måste överleva genom att vara snälla mot varandra!

Mjau, på dig du, i sågverkets andanom! :tänk

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40361 av Nissegossen
Var har du dina ägg!!?? I ögona, mellan bena, i kockkastrullen, eller var?

Var har du bryna?

Skämt var det här!!

På tal om Clinton! Ha Ha,,, Ja, det var ju bara top secret... för hele slanten, Ha, ha...

Jaq, ger vi sittande fågel en chans så flyger han, då sitter vi rätt upp och ned i livbåtarna hele gänget!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum