Referensindivid i ny studie?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40261 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
För skojs skull, har jag kollat din bakgrund nissegossen, det enda stötande jag kunde upptäcka var en köttgryta på synapsen. Alltså har du alibi, men jag är som en liten deckare, jag är på lut att du har andra identiteter, eftersom nissegossen i stort set rör sig i trakterna kring Gbg.

Så för mig är du en stor gåta! Den tibetanska dödsboken borde få mig att hajja direkt!

Men nu pratar vi om projekt, ja jag har delgivit en person tillåtelse att se min journal, för att se hur hälsan har utvecklats under åren. Jag är nu med i denna projekt, och jag anser man bör vara öppen eftersom det handlar om ens egen hälsa!

Du Nissegossen, tror du det är möjligt att utrota schizofrenin, åtminstone den som blir utvecklad? För min egen del, så känner jag att jag har mycket erfarenheter av de nedbrytande symptomen som inte tillåter mig att stärka mina svaga sidor! Förlåt nu vart det ändå en fråga, men jag behöver en katalysator, för att få motorn att förbränna effektivare! :rolleyes:

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40264 av Nissegossen
Sjukdom! Ja, det kan ju diskuteras (eller, föra ett resonemang om)!

För kolla in en god bok för en gångs skull. Nämligen vad som står i en som en del kallar för den heliga skrift.

Nämligen Markus evangeliets text i tredje kapitlet, där står det någonstans i 21- 22 versen; Jesu moder och hans bröder gingo för att taga honom tillvara, ty de trodde han var från sina sinnen.

I det ögonblicket tog Jesus avstånd från sin egen familj!

Detta därför att han själv inte var sjuk!

Detta enligt 1917 års översättning.

Han som stiftade en ny religion hade i dagens läge kunnat omhändertagas mot sin vilja, såsom varande psykisk sjuk och psykotisk!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40266 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Jo, men vi har blivit mer bortskämda i dagens tidevarv! Vi klarar oss inte utan familjen, eftersom dem är nog kanske dem enda du kan lita på, möjligen inte dina syskon? Jesus kunde ta vara på sig, trots att han nog ganska ofta togs omhand av romerska legionärer?

Du kan stifta en ny religion precis när du vill, i dagens läge, kanske mer världsomspännande än på jesu tid? Jesu religion har ju tvåtusen år på sig i nacken! Det är inte fy skam! Världens mest influerade innovatör skulle jag vilja påstå!

Men kärnan handlar om vi kan bortse från vår sjukdom, och skapa en effektivare förbränning av bränslet. En del kan ju tycka att detta är en onaturlig förbränning som inte sker effektivt, eftersom ovidkommande material också måste behandlas! Min motor handlar om att jag tror människan är kapabel att föra en diskussion på en annan plan!

Jag vill inte gå på tomgång, jag slukar nog bara onödigt mycket bränsle annars! Så jag tror det är oerhört viktigt att man äter rätt sorts kost! Funderar på da-vinci-koden, dem har sågat Tom jäms med fotknölarna!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40267 av Nissegossen
Varsågod Jocke! Tack vare din noja lade jag ut E-Postadress och gata och telenummer, så nu kan alla veta var jag bor och kunna ta kontakt med mig!

Eller som du som varande Watson Kan leka Deckare!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40269 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Du käre Sherlock! Jag trodde du hade överreagerat! Naturligtvis skulle även jag kunna avslöja min identitet, men det kan hända att jag har lite mer att förlora än du? Eftersom du verkar gammal i gården. Visserligen skulle jag kunna hitta dig på hitta.se?

Men det är jag kanske inte intresserad av? Eftersom dina avsikter här på spalten hittils verkar vara uppriktig, och du ställer till och med upp som kontaktperson! Så du verkar synnerligen ärlig, men kanske jag är en black om foten för dig? men ursäkta jag är inte mer än människa.

Det finns inte så många som du, så du ville nog få mig att reagera? Nu har jag trampat ner gas-pedalen, hoppas det blåser ur gammalt slagg ur avgasrören! Where are you thou?

Nu smiter jag iväg en liten stund!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40290 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Är du en blindgångare såsom varandes den femhundrakilosbomben dem hitta i trakterna av liverpool häromsistens?

Ärligt talat, så har du lagt ut en dimridå!, Och så nyfiken är jag inte, att jag kan gräva upp himmel och helvete för en identifikations skull!

Men du påminner så in i helvete om en bekant, som jag råkar på någon gång ibland. Ngn yttre bekantskap!

Vars är världen på väg?