Referensindivid i ny studie?

Mer
17 år 11 månader sedan #40392 av Nissegossen
Flamberade hjärtan? Ja, det ser ut som du går på symboler i bilder, men jag kommer inte ihåg vad den kristna heraldikern syftar på?

Hells Angels oder What? Ursäkta flerspråkigheten, men det är så det kommer att bli med det Svenska språket!

Men flamberade hjärtan får mig att tänka på sydamerikanska indianer och människoffer på en indiansk tempel plats.

Precis som Egyptens pyramidernas skapare talade om, är deras uppfattning, att enda sättet at tända en stjärna på himlen att man sliter hjärtat ur kroppen i en offer cermoni på en levande människa!

Kan säga att Gud är barmhärtig och vill ingen människa död!

Kan tillägga att jag undviker att titta på stjärnorna på natten!

Tycker det har för svåra biverkningar på mitt sinne, för det händer alldeles för mycket då!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #40393 av Nissegossen
Såg också att du ändrat device!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 11 månader sedan #40415 av Nissegossen
Klyscha eller inte! Jag är mig själv! Den jag litar på mest är mig själv, och den jag litar på minst är mig själv!

Men jag är alltid mig själv, det går aldrig att förställa sig och vara någon annan än den man är!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40434 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Du vet, man har olika ton mot olika människor. Det syns ju direkt om man spelar teater, men man har väl säkert sina randiga och rutiga skäl?

Försvarsmekanismerna skyddar ju en för en yttre hot, men det är ju inte säkert att man blir omtyckt för det. Så det är mest ett spel för gallerian och sina egna fiender som man spelar över.

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40436 av Nissegossen
Du har trots allt en förmåga! Du visste inte att jag under tiden du skrev, kopierade en radioteater pjäs! Så, så till vida har du rätt jag spelade teater just i den stunden!

Men frågan är om du är sändare också! Det undrar jag över det, men du slår an en klang i mig! Jag tror du har förmågan utan att veta om det!

Men annars om du visste mig, så spelar jag aldrig teater, det är en projektion!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40438 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Referensindivid i ny studie?
Nu får du förklara, jag har hört talas om sändare i psykologiska sammanhang men glömt bort det mesta, jag vet att många kan vara en sändare, men snälla du förklara.

Jag står för mina åsikter, men jag försöker att koppla bort min omgivning när jag skriver, därför att annars så skulle väldigt många känna igen sig i det man skriver.

Jag försöker skapa en unik samtalston oberoende av vem jag möter, men ofta tappar man samtalsämnet, men associationer är viktigt, men varje "möte" är unik!

Vars är världen på väg?