Det största tabut

Mer
3 år 3 månader sedan #1312929 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Det största tabut
Plommon fungerar på mig.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312951 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det största tabut
memphis, innan jag fick tipset om Inolaxol försökte jag med alla upptänkliga medel jag kunde finna, inget hjälpte. Inte förrän jag fick hem Inolaxol i en större förpackning och började ta en om dagen. Det här fungerar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1312955 av krokus
Svar från krokus i ämnet Det största tabut
Inolaxol funkar för mig, men det gäller att dricka mycket vatten. Annars blir det som en vinkork i magen.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312965 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det största tabut
Jag har jättemycket inoxal hemma, en hel kartong, men tycker inte att det hjälper så bra.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312970 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det största tabut

krokus skrev: Inolaxol funkar för mig, men det gäller att dricka mycket vatten. Annars blir det som en vinkork i magen.
 

Säger diplomatiskt att jag dricker mycket vätska. Det fungerar om man diciplinerar sig och verkligen tar en om dagen, att hatta med den och inte diciplinera sig och verkligen inte ta den varje dag, duger inte, då fortfarande trög mage. memphis ge den en chans så blir det lättare för dig att få ur dig skiten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1313196 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det största tabut
Min pappa får Movicol mot tillfällig förstoppning. Verkar lokalt
movicol.se/