Fråga om LPT

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1101932 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Fråga om LPT
Nej, det har jag inte! Men när jag var tvångsinlagd åren 1990-1992 så tror jag inte att de visste om att jag hade varit med om en trafikolycka för jag berättade inte för någon för jag var så stängd. Det tog många år innan jag öppnade mig inför en psykolog och sa att jag hade varit med om en trafikolycka när jag var 5 år gammal men då hade jag långt innan fått diagnosen schizofreni och psykos.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102287 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Fråga om LPT
Minns i alla fall att psykiatriker sa till mig år 1992 att jag har aldrig varit frisk och kan heller aldrig bli frisk!
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1102292 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fråga om LPT
En överläkare sa till mig också att jag aldrig ska bli frisk. Jag ska alltid få ta antipsykotika. Då frågade jag om det kommer att finnas medicin om det blir en kris samhället. Han sa att det alltid kommer att finnas mediciner liksom vatten och bröd.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1102350 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Fråga om LPT
Har varit med om att lägga in mig frivilligt för att sen få LPT för att jag matvägrade på sjukhuset. Det var inte så roligt.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by cecilia76.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102411 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Fråga om LPT
Har varit tvångsinlagd en gång. Tror jag var inlagd en månad ungefär vid det tillfället. Var på en förhandling och blev utsläppt igen

/Dave
Mer
5 år 5 månader sedan #1102412 av Miika
Svar från Miika i ämnet Fråga om LPT
Jag har varit inlagd många gånger