SOS

Mer
7 år 7 månader sedan #857972 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet SOS
jag dödar dig dit barn

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 7 månader sedan #860793 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag ställer inte upp i Riksdagsvalet, jag väljer gatans parlament som en kil in i maktens elfenbenstorn. Proselyter är dock fortsatt välkomna. Om inte nu, när? Om inte du, vem?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 10 månader sedan #944879 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Det har blivit dags att skriva lappar, kommer att göra det under natten. Jag kommer att ge mig av till ett bostadsområde en bit härifrån, då responsen varit dålig i innerstaden. Carl Algernon, Jussi Ondin och Lyndon LaRouche kommer att skrivas om, dessa tre män levde/lever spännande liv. Vidare kommer jag att uppmana mina läsare att offentligt protestera mot vår vedervärdiga regim. Framåt med SOS!

Lustigt, jag trodde jag skrivit betydligt mer i denna tråd. Finns det en till?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 10 månader sedan #945979 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag gick en sväng för att titta på bladen jag satte upp härom natten. Alla var nedrivna! Jäkla vandaler, eller så blev någon intresserad och tog med bladen hem. Nåja, jag funderar på att gå ut i natt igen med några ark, jag ger mig inte.
Mer
6 år 10 månader sedan #945985 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Får du någon respons på dina flygblad? Är det någon som vet att det är du som sprider ut politisk propaganda?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 10 månader sedan #945990 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag hade förut mitt mobilnummer nedskrivet på pappren, men jag har inte laddat mobilen sedan länge, så jag behöver ett nytt sk startpaket. Jag vill inte lägga ut min hemnummer. Det var ingen som ringde. Jag är anonym, tror inte ens jag skrivit om partiet på Facebook, det är säkrast så. Jag har inte börjat fundera på vad jag ska skriva om idag, men UFO:n var väl ett tag sedan jag tog upp.