SOS

Mer
6 år 10 månader sedan #947436 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
När jag var barn trodde jag att det hette skjutsköterska. Tyckte att det var underligt. Sedan tyckte jag att Gävle lät som ett svärord. Vågade inte säga det därför.
Mer
6 år 10 månader sedan #947695 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet SOS
Kan dra den igen om när jag var på en restaurang på ett köpcenter. Då ropade plötsligt servitrisen: "S O S ... S O S!" Sen hörde jag hon säga: "Oj, kanske inte det bästa att ropa." Mackan hette SOS-sandwich :lol:

Anchored in Christ ✟

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 10 månader sedan #947708 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS

Admin1 skrev: Hur många flygblad delar du ut?

Det blir inte så många, har ju ingen kopiator hemma, så jag skriver allt för hand. Imorgon börjar vi två timmar senare på sysselsättningen, så jag har all tid i världen att sprida budskapet, men även en partiledare måste få vara lite lat ibland.
Mer
6 år 10 månader sedan #947760 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SOS
Har du skrivare till datorn? Då kan du skriva i ordbehandlingsprogram och sedan skriva ut.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 9 månader sedan #952031 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
I och med att jag snart har semester kan jag lägga mer tid på partiet. Det blir fokus på UFO-frågan tror jag bestämt. Jag kör på med mina handskrivna lappar och kanske tar jag med min e-postadress för möjlig kontakt. Det blir gryningsräder, det känns säkrast så, då buset då förhoppningsvis sover ruset av sig. En skrivare skulle underlätta arbetet, men jag har inga pengar till en sådan.
Mer
6 år 9 månader sedan #952063 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SOS
Secondhand brukar ha skrivare för 100 kr. Men nya skrivare är ganska billiga. Det som kan vara dyrt är bläck och toner.