SOS

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 7 månader sedan #974313 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Min bästa tid var i Södermanland hos min mormor och morfar. Fjärran från sjuka städer och alltid med saker som skulle åtgärdas eller underhållas, man var sunt upptagen. Man levde i samklang med naturen och levde av vad djuren och grödorna gav.

Partiet för oss sunda var Bondeförbundet, ett parti som tyvärr utvecklats till en vidrig skapelse lett av en hen kallad Lööf och som förespråkar öppna gränser, slopad skolplikt och månggifte. Perverst är bara förnamnet.

Jag vill ha de gamla tiderna åter, en tid innan Olof Palme spred sitt gift. Jag har upplevt folkhemmet och vill ha det åter, inte leva i en stinkande gödselstack likt Sverige av idag.

Kalla mig gärna svärmare, jag bryr mig inte nämnvärt. Svensken är snöpt och förmodligen bortom all räddning. Jag kan bara hoppas att en redig pandemi utraderar populasen och ger vår plätt på jorden chansen att åter blomstra likt en fågel Fenix. Med strömlinjeformade PK-skitar vid makten bär det käpprätt åt helvete, den läxan bör alla tänkande människor lärt sig nu om inte förr.

Mitt parti SOS går mer än gärna i bräschen, vi gör gärna benmjöl av antagonisterna som går igång på folkmord. "Alla vill att yxan ska gå" och jag fattar skaftet utan att tveka. Jag är en politisk frontsoldat, jag ger ingen nåd och förväntar mig heller ingen vid ett eventuellt nederlag. Seger eller död.
Mer
6 år 7 månader sedan #974408 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Då vet du inte vad du talar om. På landsbygden är det alltid något som behöver underhållas. Annars förfaller det fort.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 7 månader sedan #974432 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet SOS


Lars har sökt 15 olika jobb sedan 2014, de flesta anser honom överkvalificerad! Men han ville inte använda riksdagspensionen, all heder åt honom. Men han blir väl tvungen till det så småningom,.

Var tydligen tågvärd förr! Men SJ avpolleterade honom!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 7 månader sedan #974434 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet SOS
Jag kanske röstar nästa "val", inte bestämt mig än. Finns en sida på fb som heter "vänsterpartister för basinkomst". Finns även basinkomstpartiet, den viktigaste reformen enligt mig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 7 månader sedan #976188 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Det är på tiden att jag åter sprider propaganda. Jag ska skriva några blad ikväll och kommer bland annat att ta upp UFO:t som upptäcktes på Östersjöns botten för en tid sedan. Potatisnäsan S Löfven känner till sanningen, men håller befolkningen ovetandes. Jag vill störta regimen!
Mer
6 år 6 månader sedan #976346 av krokus
Svar från krokus i ämnet SOS

Shrek? Eller Stefan Löfvén?