SOS

Mer
6 år 9 månader sedan #952099 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet SOS
Fick en skrivare utav min KP, den är svartvit tydligen en laserskrivare utan skanner funktion, men det var bara att koppla upp den. Sladden till datorn hade jag redan innan då jag har haft skrivare förut, visste med mig att den sladden följer inte med när man köper en skrivare, så en 10 år gammal kabel gör nu ny tjänst hos mig. Laserskrivare, även om det är svartvitt är dyrare än en vanlig skrivare för färgkopiering.

Om du köper en färgkopiator så finns det nya från 600kr och uppåt, men då är de nya. Köp ersättningen för färgerna där man kan köpa färgerna billigare genom att köpa refill bläck till dem där du kan fylla på med pirat bläck.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 9 månader sedan #954092 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag skrev några lappar som jag delade ut imorse. Det handlade mest om planeten Saturnus. Jag är sugen på att dela ut mer info, tror jag skriver lite under kvällen.
Mer
6 år 9 månader sedan #954093 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet SOS

Admin1 skrev: Det är svårt att komma in i riksdagen och just nu är ett par partier på väg ut.

Foran det norske Stortingsvalget i høst ser det ut til å være en reell mulighet for at kun fire partier kommer over sperregrensen på 4 %.
Mer
6 år 9 månader sedan #954095 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Vad finns det för nya partier i Sverige som skulle kunna komma in i riksdagen 2018?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 9 månader sedan #954196 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Det finns ett parti kallat "Enhet". Vid tiden för senaste valet försökte en dam övertala mig att rösta på dem. Jag tror inte att mitt parti kommer in i riksdagen nästa val, men jag hoppas såklart på många röster.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 8 månader sedan #964556 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Jag har fått i mig två öl och känner av den positiva effekten, jag känner mig kreativ och stridslysten. Jag kommer att skriva några lappar ikväll, har lite idéer. Jag försöker nå fram till människor, men de är så tröga och trångsynta, men jag ger inte upp. Det vore häftigt om någon tog kontakt med mig.