Vad ska jag göra

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1262804 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vad ska jag göra
Tuttfixerad startade angreppet, han var inte direkt hövlig själv, och ni själva då när ni har varit på Fantasio ska inte det uppfattas som kränkande kanske, eller det är okej för er kanske men se det är det inte för mig. Eller när Admin hackar på Nissegossen det anser ni tydligen vara godvilligt. Jag gör det inte och kan ni kan jag ni är inte heller undantagna när det kommer till kränkande inlägg tänk på det ni.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by ingrid64marie.
Mer
3 år 10 månader sedan #1263606 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad ska jag göra
Tuttfixerad,
Skaffa ett personligt ombud via kommunens biståndshandläggare, som hjälper dig att få ut den information du behöver. Personliga ombud är gratis.
Mer
3 år 10 månader sedan #1263661 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra

ingrid64marie skrev: Tuttfixerad startade angreppet, han var inte direkt hövlig själv, och ni själva då när ni har varit på Fantasio ska inte det uppfattas som kränkande kanske, eller det är okej för er kanske men se det är det inte för mig. Eller när Admin hackar på Nissegossen det anser ni tydligen vara godvilligt. Jag gör det inte och kan ni kan jag ni är inte heller undantagna när det kommer till kränkande inlägg tänk på det ni.


Tack för du drar en lans för mig. Dock har jag sett Admin här sedan jag blev medlem på viska.se 12 november 2004, han har följt mig genom åren i början förstod jag, skriver ingen så blir inte någon som läser varpå jag bombade viska.se med texter tills Geta tog till vad hon förmådde och gick förbi mig i antalet postningar nu när Admin tröttnar hackar han på mig, men jag har mig själv att skylla, ty nu är viska.se självgående och min närvaro behövs inte längre i början såg jag till att alla hade något att läsa det spred sig och fler blev medlemmar. Han har glömt början av när jag börjat, jag såg till att det fanns något för alla i fråga om den här psykossjukdomen. Jag borde inte skrivit detta, men nu är det gjort

Jag har alltid sagt att om jag med att vara här har hindrat ett dödsfall pga vad jag skrivit är alla de timmar jag varit på viska värt det, det var mitt syfte från början.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 10 månader sedan #1263664 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Undrar hur det ska gå med Viska framåt hösten om Admin1 lämnar oss?
Mer
3 år 10 månader sedan #1263667 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad ska jag göra
Ja, vad nervöst det är. Admin1 lägger mycket tid på forumet, frågan är om det går att hitta en liknande eldsjäl.
Mer
3 år 8 månader sedan #1276182 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Det va ett jävla tjäbbel om allt mellan himmel och jord i den här tråden.

Det var någon som skrev något i stil med att "dom kommer använda bristande sjukdomsinsikt emot dig". Om det nu är så att alla vet att dom kommer skylla allt som finns att skylla på schizofreni och "använda" saker emot mig...Då kan jag inte för mitt liv förstå varför jag skulle lyssna på dom? Och varför jag inte skulle göra allt för att komma härifrån? Och vad tjänar dom på att behandla någon dom vet inte är sjuk?