Plågsamt att umgås

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1265105 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag minns inte vad mamma sa. Vi grillade mellan kl fem och minst tio på kvällen. Jag såg en polisbil åka förbi tvärs över grönområdet, men det var flera timmar innan vi gick. Om elden tog sig i soptunnan har jag svårt att tro att den kan sprida sig. Då ligger en förskola i närheten illa till.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265106 av Geta
Svar från Geta i ämnet Plågsamt att umgås
Läste på nätet att två bilar hade brunnit där.

nkpg.news/2020/07/04/bilar-brann-i-ektorp/
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Geta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1265107 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jaha, det ser ut att vara vid konstgräsplanen utanför Idrottsparken. Bilbränder ägnade vi oss inte åt såklart.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1266658 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Mina två före detta arbetskamrater behandlar mig numera väl, men jag kan inte prata psykiatri med dem. Jag ringde nyss en kille jag lärt känna via mötesplatsen, han var upptagen o jag ska ringa om en halvtimma igen. Jag tänkte föreslå att vi ska ses hos honom och ta några öl ihop. Jag får pension på fredag, så det får bli den billigaste ölen mataffären har. Killen jag ringde är väldigt glad i drickat.
Mer
3 år 9 månader sedan #1266668 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Plågsamt att umgås
Det är bra att du kommer ut lite Fantasio. Det är sådant du behöver. Visst kan man få ångest av att sitta tillsammans med andra, men det blir bättre med två starköl innanför västen. Inte för att jag vill rekommendera någon att supa till utan mer socialt drickande med bara ett par öl. Kan inte se något fel i detta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1266671 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Plågsamt att umgås
Jag ska inte dricka några mängder, kanske fyra starköl. Det låter lagom. Hur har du det med vänner, Cosmos? Och ni andra med.