Ska åka in till akuten strax

Mer
9 år 9 månader sedan #678115 av Nissegossen
islaa, jag vill varna dig för Svärdslilja, vid olika tillfällen på året liknar Svärdsliljerot, Vassrot, men är extremt giftig och det finns ingen bot och det är en mycket obehaglig död och det räcker med en tugga! Bägge växterna kan leva på exakt samma ställe. Skall du veta något om vilda växter i naturen, rekommenderar jag kurser som hålls utav instruktörer i svenska Överlevnadssällskapet! www.overleva.nu/

På 2 meter kokt Vassrot, får du i dig tillräckligt med kolhydrater för att bara överleva/dag.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 9 månader sedan #678197 av killergirl
Skickar en styrkekram och ett krya på dig :kram :hjärta
Mer
9 år 9 månader sedan #678261 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Tack <3
Mer
9 år 9 månader sedan #678264 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Fick precis provsvar av doktorn och allt såg bra ut. Minns bara att de kollade blodvärde, vita blodkroppar och levervärden men det var något mer också. Frågade vad jag hade för blodvärde och det låg på 147. En kvinna ska ha mellan 120-150 i blodvärde så jag måste ju ligga väldigt bra till. Tror att blutsaften jag dricker gör väldigt stor nytta, känner mig så pigg numera. Rekommenderas! Finns på ÖoB för en hundring istället för Apoteket som tar över 200 kr för den.
Mer
9 år 9 månader sedan #678265 av koi
Svar från koi i ämnet Ska åka in till akuten strax
Blutsaft är nog det äckligaste jag smakat, någonsin.
Mer
9 år 9 månader sedan #678266 av islaa
Svar från islaa i ämnet Ska åka in till akuten strax
Hah, jag tycker det är asgott, smakar ju söt saft. Och det är ju bara 20 ml man behöver hutta i sig lite snabbt 30 min innan måltid. Men sen är jag inte så känslig för smaker, jag dricker ju t.ex fiskolja och linfröolja rent, förut drack jag flytande b-vitaminer rent och det är verkligen inte något många klarar av skulle jag tro. För att inte tala om hembränt... :D

Men i blutsaften har de verkligen lyckats maskera smaken av b-vitaminerna med naturliga växtextrakt eller nåt.