Omen

Mer
10 år 1 månad sedan #653968 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Jag är/har en halv tablett från att bli fri från psykiatrin. Det tog mig cirka, cirkus och runt 25 år att komma hit där jag är idag för jag var ju tvångsinlagd och tvångsmedicinerad från första början. Jag vore ju dum om jag tog kontakt med psykiatrin för att få mer eller annan medicin som ändå inte hjälper. Psykiatrin hade typ 25 år på sig att hjälpa/bota mig men har totalt misslyckats med detta.

Mer
10 år 1 månad sedan #653973 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Vad jag menar med att dom har misslyckat med är att jag har satans ljud inne i mitt huvud än idag. Inte en endaste sekund tystnad inne i mitt huvud har jag haft trots medicinering bl.a., bl.a., bl.a.… . Nu säger vissa att satans ljudet inte längre klassas som psykisk sjukdom. Så varför skulle jag då ha mediciner från första början om inte för satans ljudet!?
Mer
10 år 1 månad sedan #653974 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Antipsykotika tar inte bort tinnitus.
Mer
10 år 1 månad sedan #653975 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Men varför ska jag då ha mediciner när det är satans ljudet som är grundproblemet?
Mer
10 år 1 månad sedan #653978 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Det är väl inte på grund av din tinnitus som du fått diagnosen schizofreni? Har du fått slag mot huvudet eller öronen?
Eller har du lyssnat på musik med hög volym?
Mer
10 år 1 månad sedan #653980 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Vi tar det en annan dag Geta - om du har läst i mina trådar från förr så borde du veta bättre idag när det gäller mig.

Tillexempel: