Jag och min kp

Mer
4 år 1 månad sedan #1238672 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag och min kp
Nu var jag kanske lite väl hård mot dig, Fantasio.
Mer
4 år 1 månad sedan #1238673 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jag och min kp
Jeg truer ikke med selvmord, men det er kjent i psykiatrien at jeg har bestemt meg for å gjøre det. Må vente på at mor dør. Hadde jeg trodd mine foreldre tålte det, ville jeg gjort det for lenge siden. Ari Behn var feiging som bare fikk godord om hvor fantastisk han var.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1238687 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag och min kp

IngeF skrev: Jeg truer ikke med selvmord, men det er kjent i psykiatrien at jeg har bestemt meg for å gjøre det. Må vente på at mor dør. Hadde jeg trodd mine foreldre tålte det, ville jeg gjort det for lenge siden. Ari Behn var feiging som bare fikk godord om hvor fantastisk han var.


Du berättade att du har vänner. Kan inte de vara värda att leva för?
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Modesty.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1238730 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jag och min kp
Egentlig ikke. Når det ikke ble en akademisk karriere, ble det ingenting. Min bror og jeg har absolutt ingenting til felles, og er egentlig fiender. Vi er paradoksalt nok ekstremt ulike, og jeg tror det er primært fordi CP-skaden er ulikt lokalisert. Hvor den sitter har nok veldig stor betydning. Om få år har jeg sannsynligvis ikke gangfunksjon mer, og mine underliggende kognitive problemer kan aldri korrigeres, selv om de aldri ble oppdaget da jeg var barn. Får man positive tilbakemeldinger på det som fungerer godt, bygger man livet rundt å ikke bli avslørt på at man er "efterbliven" på andre områder.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by IngeF.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1238777 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag och min kp
Jag förstår inte detta: Får man positive tilbakemeldinger på det som fungerer godt, bygger man livet rundt å ikke bli avslørt på at man er "efterbliven" på andre områder.
Kan du skriva om det? Jag använder Google translate.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Modesty.
Mer
4 år 1 månad sedan #1238784 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jag och min kp
Självmord har aldrig legat för mig men jag har däremot tänkt på det som en möjlig utväg när allting annat inte är det. Det sägs att de som verkligen begår självmord har aldrig sagt ett ord åt någon utan tvärtom, verkar gladare den sista tiden. IngeF, ditt självmord skulle inte utmynna i något gott för någon, allra minst dig själv. Försök att göra en lista på det positiva i ditt liv.