Stress, tål ni det?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 veckor sedan #815096 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Stress, tål ni det?

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 veckor sedan #815098 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Stress, tål ni det?
Fanns en gubbe på Samhall när jag jobbade där! Vi var ngr som jobbade på DHL och han skulle spela boss över oss andra och valde ut vissa han kunde ha makt över! Han krävde att jag och vissa andra skulle lyda honom för han berättade att han varit chef på ett företag tidigare och haft ansvar över 140 pers! Jag hatar den gubben som tar för givet att han är lite förmer än alla andra och ska tro han står över oss andra! Smockan hängde i luften och var nära att slå ner honom för hans arrogans! Den gubben hade ju inte mycket att komma med och jag tror han är mytoman, men som sagt va så kan man bara spekulera!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 veckor sedan #815101 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Stress, tål ni det?
Ja, manipulativa människor är svåra att umgås med! Ja, vad bra att du inte klappade till honom! Ja, det låter som ett skolexempel på mytomani!

Jag känner att stressframkallande personer inte förstår vidden av sin betydelse mot andra! Men som du sade en gång, att vi alla är olika och man behöver inte umgås med dem alla!

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 veckor sedan #815103 av Geta
Svar från Geta i ämnet Stress, tål ni det?
En bekant som jag har med bipolär sjukdom skryter om att hon kan manipulera.
Mer
8 år 4 veckor sedan #815104 av Prosit
Svar från Prosit i ämnet Stress, tål ni det?
Med sömn, mat och motion i kroppen tål jag stress ganska bra. Utan nämnda så är stress en form av svår allergi för mig.
Mer
8 år 4 veckor sedan #815112 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Stress, tål ni det?
Är man en bra chef så ska man väl få alla att känna sig lika värdefulla och dom får inte skryta eller göra sig märkvärdiga över sin position heller för då blir det tillslut egoism och korrupt! Förstår inte varför vissa vill vara snyggast, bäst och vackrast hela tiden! Måste vara extremt stressande i längden som chef! "The Higher you rise, the harder you fall"