Uppdatering från Erica februari 2018

Mer
6 år 2 månader sedan #1028839 av Maxjohan1983
Jo. Egentligen tycker jag inte det finns någon anledning att helt sluta med antipsykotika. Verkar mest vara ungdomar som minsann ska vara "friska" och därför slutar. Dumt dumt dumt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 2 månader sedan #1028841 av Maxjohan1983
De lär sig kanske efter en megalodonpsykos.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 2 månader sedan #1028852 av Erica
Ja, jag tycker att det är svårt att känna sig helt frisk så länge jag tar antipsykotisk medicin och kom nu inte med en jämförelse med diabetes ... :rotfl
Mer
6 år 2 månader sedan #1028853 av Erica
Det där med diabetes-jämförelsen är bara hjärntvätt och propaganda!!!
Mer
6 år 2 månader sedan #1028854 av Geta
Vem säger att man ska känna sig frisk?
Mer
6 år 2 månader sedan #1028870 av Erica
Jag är frisk. Jag har medicinerat till och från i 9 år i princip helt i onödan. Medicinen råkar verka som att den hjälper men det handlar om övertygelse och att man bestämmer sig för att det får vara nog med rösterna. Jag har ingen psykossjukdom däremot har jag balanserat på gränsen mellan vad som är friskt och sjukt många gånger. Jag är inte ens säker på att jag någonsin har haft en riktig psykos. Problemet är att de vilsna själarna, andarna, terroriserar och leker med folk och att det SER UT som en, vad vi kallar, psykos. Svart magi är också inblandat i det hela, levande människor kan också terrorisera och leka med andra levande människor genom svart magi. Detta mycket spännande ämne kommer att behandlas i min framtida bok. Svartmagikerna och de vilsna andarna tycker tyvärr att denna typ av underhållning är fruktansvärt rolig. Alla i västvärlden tror att det är psykos men själv vet man nog oftast sanningen.

Första gången jag blev "sjuk" höll jag länge fast vid sanningen, alternativa förklaringar. Så småningom hjärntvättade psykiatrin, min omgivning och jag själv mig till att tro till 99 % av det handlade om psykos. 1 % av mig tvekade dock. Nu har det hänt saker och ting som gjort att jag är tillbaka vid sanningen igen. Jag har fått bevis, svart på vitt. Sanningen finns där ute. Men de som styr världen och de som vet sanningen är inte redo/vill inte berätta den, i alla fall inte på ett konkret sätt, men de berättar den ibland på abstrakta sätt, till exempel genom filmer eller romaner som de kallar fiktion.