Uppdatering från Erica februari 2018

Mer
6 år 2 månader sedan #1030454 av Undrande
Men Amandara, folket söker en andlighet. Man kan ju ibland tycka sig känna att det sitter ångest i väggarna. Tapetserar man om tapetserar man in det. Logiskt? Nä.
Mer
6 år 2 månader sedan #1030482 av Amandara
Jag var rejält troende i ett skov....när jag fick mediciner blev jag frisk och ateist som vanligt. Det tar sjukt mycket energi att be och ge energi till utsatta själar. Ett onlinespel kring något som inte existerar.
Mer
6 år 2 månader sedan #1030483 av Zoidar
Förhoppningsvis ger bönen oss kraft och energi och inte tvärt om. Ibland kan det bli prestation när det snarare ska handla om avlastning.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 2 månader sedan #1030773 av Erica
Jag tycker att ni mest ser ordet svart magi och negativitet i det jag skriver. Jag tycker inte att det är en bra idé att hålla på med svart magi, däremot har folk rätt att veta sanningen om det hela och rätt att försvara sig mot det.

Jag funderar lite på att arbeta som medium. Västvärldens ord för shaman. Har gjort några distansavläsningar gratis via bilder och de var mycket nöjda. Har även gjort face-to-face avläsningar och de var väldigt imponerade.
Mer
6 år 2 månader sedan #1030776 av Maxjohan1983

Erica skrev: Jag funderar lite på att arbeta som medium. Västvärldens ord för shaman. Har gjort några distansavläsningar gratis via bilder och de var mycket nöjda. Har även gjort face-to-face avläsningar och de var väldigt imponerade.

Du behöver slipa på kritiskt tänkande.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 2 månader sedan #1031850 av Undrande

Erica skrev: Jag tycker att ni mest ser ordet svart magi och negativitet i det jag skriver. Jag tycker inte att det är en bra idé att hålla på med svart magi, däremot har folk rätt att veta sanningen om det hela och rätt att försvara sig mot det.

Jo, men man kanske ska säga vit magi istället då?

Jag funderar lite på att arbeta som medium. Västvärldens ord för shaman. Har gjort några distansavläsningar gratis via bilder och de var mycket nöjda. Har även gjort face-to-face avläsningar och de var väldigt imponerade.

Mja, men det är mer mentalist-tjosan tror jag. Du är ju rätt imponerande som individ och kan säkert trollbinda människor utan att mekka med voodoo.