Uppdatering från Erica februari 2018

Mer
6 år 2 månader sedan #1028879 av Maxjohan1983

Erica skrev: Problemet är att de vilsna själarna, andarna, terroriserar och leker med folk och att det SER UT som en, vad vi kallar, psykos. Svart magi är också inblandat i det hela, levande människor kan också terrorisera och leka med andra levande människor genom svart magi. Detta mycket spännande ämne kommer att behandlas i min framtida bok. Svartmagikerna och de vilsna andarna tycker tyvärr att denna typ av underhållning är fruktansvärt rolig. Alla i västvärlden tror att det är psykos men själv vet man nog oftast sanningen.

Du ska inte minska din dos. Du behöver HÖJA.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 2 månader sedan #1028986 av Amandara
Andevärldar, healing och svårt magi är mycket mer spännande än sjukdom och vetenskap. Men sjukdom och vetenskap it is. Psykos är helt meningslöst och ett satans slöseri med tid. Bättre att äta sina antipsykosmediciner och vara hyfsat frisk.....bara då lever man i den verkliga världen där saker räknas och är på riktigt. Ta en sån sak som relationer......ha en massa fantasirelationer att engagera sig i liksom.. ..vad ger det? Inte ett skit! Man bara missköter och förstör sina riktiga relationer.....de som verkligen räknas.
Mer
6 år 2 månader sedan #1029140 av Admin1
Jag tror att det kan vara svårt att undvika att använda antipsykotika eftersom det är den enda behandlingen som förebygger psykoser. Det tar ett halvår att återhämta sig från psykos, så det är en tidstjuv. De negativa effekterna av antipsykotika går att undvika och det är bara 20 % idag som har biverkningar av medicinen.
Mer
6 år 2 månader sedan #1029199 av Undrande
Ok, men om din tes är riktig Erica, att det mest är svart magi, är det inte rimligt att förmoda en ökad risk för psykos då?
Mer
6 år 2 månader sedan #1029468 av Erica
Visst kan man få riktig psykos av svart magi. Att bli utsatt för svart magi är extremt stressande och stress ökar risken för psykos. Jag planerar inte att sluta med medicinen nu direkt utan jag ska avvakta lite.
Mer
6 år 2 månader sedan #1029469 av Geta
Det låter klokt!