Hur skall ilska botas?

Mer
13 år 6 månader sedan #346557 av skord
Svar från skord i ämnet Hur skall ilska botas?
precis.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 6 månader sedan #346601 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur skall ilska botas?
De som är utsedda att tolka, kan tydligen inte göra sitt jobb på ett bra sätt. Därför att människor skriker rättvisa, jag då, är det många som undrar. Det är den här sitsen media försöker skapa genom att spela ut olika grupper mot varandra.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 6 månader sedan #346697 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur skall ilska botas?
Alternativ,

Kan förstå din ilska mot psykiatrin, men jag kan inte förstå din ilska mot oss här på sajten. Du verkar bli arg på allt och din ilska slår helt blint och slumpmässigt. Du borde nog söka hjälp för att kunna hantera din ilska på ett bättre sätt. Är man förbannad på alla, så drabbas man förr eller senare själv av ilska. Jag tror inte att du mår bra själv av att folk är förbannade på dig. Egentligen vill du nog ha beröm och uppskattning, men något har gått snett.
Mer
13 år 6 månader sedan #346706 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur skall ilska botas?
Det som jag undrar över är att du lägger ner så mycket tid på
Viska när du anser att de flesta här är hjärndöda, Alternativ?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 6 månader sedan #346716 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur skall ilska botas?
Alternativ! Man kan inte ta ngt för givet, utan man får lixom gilla läget. Det är det som kännetecknar en mogen person.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 6 månader sedan #346723 av Melun
Svar från Melun i ämnet Hur skall ilska botas?

Alternativ skrev: Admin1,

Ni är lika korkade så man ska bli arg: Fort på med diagnoser och behandling. Det som behövs är diskussion och resonemang. De flesta behöver bara stämma av en teori. Du skadar folk när du fastnat på repeat helt hjärndött och idiotiskt typ "Vid lepra kan man ha sömnbesvär. Du har sömnbesvär, alltså har du lepra." Resonemanget du gjort är hjärndött.


Jag kommer ihåg när jag var psykotisk. Då ville jag också diskutera och resonera med läkarna kring min medicinering.
Tråkigt nog så ville de inte det. Jag kände mig, och känner mig än idag, kränkt av det.
Jag fick i alla fall bra medicin, men jag vill inte tacka läkarna för det. Känner mig för utstött av dem för det.