Råd om röster

Mer
9 år 2 månader sedan #719351 av fredrikmatsson
Svar från fredrikmatsson i ämnet Råd om röster
Hej jag heter Fredrik och är 37 år gammal och bor i Lilla Edet och har inte diagnosen schizofreni och skulle jag kunna få den diagnosen skiter jag i den.

Angående röster tycker jag inte att dom är ett problem över huvud taget om jag skulle ge ett råd. Man mår ju inte det minsta dåligt av dom och dom förstör inte ens liv och det är bara att lyssna och ha kul. Jag har hört dom i 8 år och vet mycket väl att det inte går att medicinera, för det tror jag verkligen inte på.

Så lyssna till mitt goda råd och gör rösterna till ett roligt fritidsintressse.
Mer
9 år 2 månader sedan #719353 av snoopy
Svar från snoopy i ämnet Råd om röster
Troll much?
Mer
9 år 2 månader sedan #719354 av Geta
Svar från Geta i ämnet Råd om röster
Välkommen!

Din inställning måste vara ett exempel på positivt tänkande.
Mer
9 år 2 månader sedan #719470 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Råd om röster
Röster ...... är röster....... de bara är - för längre eller kortare tid. Blir de för dominanta kan man behöva mediciner eh mannen.
Mer
9 år 2 månader sedan #719473 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Råd om röster
Suck, det är inte roligt att ha röster när de går in för att ta livet av en. Du kanske har roligt, gott för dig. Alla har dock inte roligt och mår skitdåligt av att ha dem.
Schizofreni kan vara det djävligaste man har varit med om!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 2 månader sedan #719481 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Råd om röster
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/search.php?author_id=3387&sr=posts " onclick="window.open(this.href);return false;]search.php?author_id=3387&sr=posts[/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum