Snösyn! Snöar det?

Mer
8 år 5 månader sedan #781034 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag har det och någon förklarade för mig att det var rester från konceptions ögonblicket. Vetenskapen förklarar på ett
annat sätt. Det är i vanliga fall helt ofarligt. Klicka på länken.
[url:1quuwrd6]http://www.privatmedicin.se/medicinboken/ogonsjukdomar/grumlingar-i-glaskroppen-flugor-i-synfaltet/[/url:1quuwrd6]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 5 månader sedan #781189 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Snösyn! Snöar det?

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 5 månader sedan #781241 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Ja, konstig är det med Visual snow! Ibland kan jag ligga i sängen och undra vad fan har jag Visuell snö och vad är "DET" för någonting? Tror absolut att det har med satans ljuden att göra. Det är kanske därför också som jag vill ha solglasögon på mig och inte ha för starkt ljus omkring mig. :tänk

David Lynch har gjort nåt konstruktivt utav Visual snow och ondska tycker jag på något sätt. Han kanske har så också tro? Ondska tror jag också att "DET" handlar om.

Bra exempel på Visual snow och ondska som film:

Twin Peaks Fire Walk With Me ( Weird David Bowie ):

[youtube:m9ncvv4p]3nSqDMqCJQw[/youtube:m9ncvv4p]
Mer
8 år 5 månader sedan #781252 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snösyn! Snöar det?
Migrän kan ge visual snow och dessutom verkar tinnitus också förkomma.
Mer
8 år 5 månader sedan #781254 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Läste nu vad Admin1 länka - kopierade och översatte Google Översätt:




Mer
8 år 5 månader sedan #782230 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?

Utomjordingen skrev: Annars, finns det någon på planeten jorden som kan beskriva telepati i nån slags formel som matematik, fysik, kemi och så vidare? Bevis på att det finns? Jag kan i alla fall förnimma att telepati existerar men kan bara beskriva telepati med ord. Inga fysiska bevis med andra ord... .


Ja, jag ställer samma fråga när det gäller visuell snö! Finns "DET" nån slags formel för sånt?

Jag menar så här att, hur kan jag ibland ha en projektor öga och se filmsnuttar på typ abstrakt genomskinlig filmduk i slumpmässiga tider? Ungefär som Google glasögon. Måste man då ha visuell snö för att kunna ha så? Det verkar så för ibland ser jag filmsnuttar på några sekunder i luften och även när jag blundar. Har det med min spejsade boll som jag ser när jag blundar och visuell snö att göra?

Helt klart att det har med satans ljuden nivå 3 att göra! Tro mig - ingen vill ha satans ljud nivå 3! Finns många fall där/som människor tar livet av sig för att dom hade så hög tinnitus ljud. Jag själv dricker ibland alkohol för att stå ut... .