Det tokigaste du gjort

Mer
4 år 3 veckor sedan #1243021 av Shadow
Svar från Shadow i ämnet Det tokigaste du gjort
Skrikit zieg heil på fyllan , pissat på elstängsel , gått på svag is , petat hål i parkettgolvet med en kniv.

Ringde upp en barndomskompis efter 15 år där hans föräldrar bodde och frågade efter honom , efter jag ringt andra gången blev hans farsa arg och slängde på luren.

Det är vad jag kan komma på just nu....
Mer
4 år 3 veckor sedan #1243026 av wasp
Svar från wasp i ämnet Det tokigaste du gjort
Ryckt upp vinbärsbuskar och letat högtalaren som pratade med mig på tomten till mina föräldrars hus. Låst soptunnan med ett kabellås och jag hade nycklarna, så när mamma slängde soppåsar låste jag upp. Sedan blev jag omhändertagen på psyk (inte att undra på)!
Mer
4 år 2 dagar sedan #1247814 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag gick rakt ut i skogen.......sen när jag insåg att jag gått för långt, så hitta jag inte tillbaka igen...
(polisen sökt efter mig, när dom hitta mig, hamna jag på psyket)
Mer
4 år 2 dagar sedan #1247820 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Det tokigaste du gjort
Att spela Polis på stan! Det var 2007-2008
Mer
4 år 2 dagar sedan #1247826 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag gick in till en Volvo-handlare och sa att jag ville provköra en Volvo S60 som de hade inomhus. Då gick handlaren till en biluthyrningsfirma som låg inom samma lokaler och hyrde en S60 som jag fick köra (ensam) en runda med. Det var kul. Har aldrig haft råd att köpa en S60, men det var en bil jag velat ha.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 2 dagar sedan #1247903 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det tokigaste du gjort
Ett av de tokigaste saker jag gjort var när jag under psykos knackade på dörren till ett hus jag gick förbi mitt i natten och bad att få ett glas vatten. Sen gick jag in i huset och lade mig på deras soffa och somnade omedelbart. Jag blev väckt av polis.