Det tokigaste du gjort

Mer
7 år 8 månader sedan #853256 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det tokigaste du gjort
Tror att det var en tjej tidigare här, som gick ut naken på gatan och det var nog en hel del som såg henne.
Mer
7 år 8 månader sedan #856257 av Richard
Svar från Richard i ämnet Det tokigaste du gjort
Nu kom jag på en j-vligt tokig sak jag gjorde. Jag samlar på antika mynt. Har ca 250 st från 100 f.Kr till 300 e.Kr. De flesta är bronsmynt, men jag hade även silvermynt. Dessa la jag i saltsyra för att rengöra dem... :väggen

Trodde inte silver påverkades av saltsyra då. Jag har ju några jag betalat extra för, typ när det varit nån känd kejsare, Nero, Caligula eller Caesar.

Ska nog ta mig en titt på samlingen imorgon, längesedan jag tog en titt på dem. Värdet blir 10-dubblat om man kan identifiera kejsaren på myntet!
Mer
7 år 8 månader sedan #856319 av Zoro
Svar från Zoro i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag sprang naken med några kompisar över vasaplatsen i Göteborg. Men jag var inte psykotisk, bara ung och uttråkad :P
Mer
7 år 6 månader sedan #867561 av sticky.mrs
Svar från sticky.mrs i ämnet Det tokigaste du gjort
En gång när jag var inlagd slet jag av mig alla mina kläder. Minns inte varför. Som tur var så var det på rummet så det var väl bara någon vårdare som såg det.
Mer
7 år 6 månader sedan #867580 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det tokigaste du gjort
Var extremt törstig o trodde att jag inte kunde dö för tillfället. Så jag drack ur ett överfullt dike bredvid en nygödslad åker. Höll nästan på att dö tror jag. Blev så otroligt sjuk. Till slut, typ 2 dagar senare, krälade jag ut på gräsmattan så att någon skulle se mig ( hade ingen telefon). En granne hjälpte mig o gav mig en fläderdryck. Jag blev sakta bättre efter det.
Mer
7 år 6 månader sedan #867591 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Det tokigaste du gjort
Vi hade häststängsel med el i till min ponny. Det kändes. Nån sade att kor harstarkare ström i sina stängsel, så jag var tvungen att testa. Kompisen hade rätt.