Det tokigaste du gjort

Mer
4 år 2 dagar sedan - 4 år 2 dagar sedan #1247911 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Det tokigaste du gjort
:D

Då jag var ute och gick så var det en assistent till en handikappade. Tror hon var typ kontaktperson. Jag började snacka med dessa och sedan gick jag med dem till Godishuset... det var en bra bit dit. Assistenten berättade att hon skulle bli morsa i November. Minns inte vilket år detta var. haha...

Jag blir mycket mera social då jag har psykoser. Jag kommer även ihåg att jag stod och väntade på bussen en gång. Och det var typ 18-20 personer som väntade på bussen och jag gick fram till alla och sa "hej".. lul

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 2 dagar sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 1 dag sedan #1247927 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag blir oxå mer kontaktsökande till vilt främmande människor när jag är psykotisk.
Mer
4 år 1 dag sedan #1247962 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det tokigaste du gjort
Min pappa som är dement gick ut sent i T-shirt och kalsonger. Han satt vid en buske på tomten. En förbipasserande ringde polisen, som körde honom till akuten.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250464 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag tuggade i mig pyttelite utav en konstig växt jag aldrig hade sett i skogen då den prata med mig och uppmanade mig att göra det.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1250535 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Det tokigaste du gjort
Blir lite mer destruktiv mot mig själv när jag har psykos vid första psykosen skar jag av olyckshändelse av en nerv i handen, slintade i hjärnan, Läkaren blev misstänksam på på sjukhuset, blev opererad, men det tog nog ytterligare 1 månad innan jag åkte på LPT. Andra psykosen var nog hela grannområdet inblandadat, en läkare ringde på och jag bad henne dra åt helvete, sen lura en jag kände mig in på avd 30 på lasarettsområdet,vi hamna hur som helst på 1A och LPT. Sen vad man gjorde för tokigt vem bryr sig, det är värre sen när man kommer ut man känner sig helt avklädd och skör och mår dåligt på medicinen det finns läkare som tror att man inte påverkas av medicinen i den utsträckning den gör men den förändra, tar bort känslor, gör dig neutral, den verkar på fel sätt när medicinen är fel för just dig.
Mer
3 år 11 månader sedan #1250536 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det tokigaste du gjort
Förr gav man hästdoser av neuroleptika. Läkarna ville inte förstå hur dåligt man mådde av medicinen.