Theralen-helvetet

Mer
10 år 3 månader sedan #638745 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Theralen-helvetet
Antagligen sover du längre om du tar Quetiapinet till natten.
Mer
10 år 3 månader sedan #638871 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Theralen-helvetet
Jag försöker att inte sova över 10 timmar. Men ibland blir det uppåt 12 timmar nu när jag börjat med Sertralin.

Nu har jag inte lusläst tråden, Melun vill du sova över 11 timmar per dygn? Varför i sådana fall?

Anchored in Christ ✟

Mer
10 år 3 månader sedan #638964 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Theralen-helvetet
I Läkemedelsboken 2014 står följande om Theralen:

"Möjligen minskar den hypnotiska (sömn) effekten vid kontinuerlig användning."

Ni som har gått i sömnen av Theralen har ni tagit Theralen lång tid varje kväll innan. Kanske att man gör så beror på att Theralen inte är tillräckligt aktivt för sömnen?
Mer
10 år 3 månader sedan #638982 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Theralen-helvetet
Jag har varit uppe och snurrat några gånger och det är så obehagligt. Har inte tagit Theralen mer än lite då och då. Kompisen var ute på avdelningen i bara kalsonger har han berättat. Han skyller det på Theralen.
Mer
10 år 3 månader sedan #639147 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Theralen-helvetet
Jag kollade i FASS och att gå i sömnen och göra saker finns inte som biverkan för Theralen, så egentligen borde ni anmäla denna biverkan till er läkare och berätta att ni känner till andra som haft liknande problem med just Theralen. Läkaren kan sedan anmäla biverkan och sedan kan den komma med i FASS, så att andra vet att den finns.
Mer
10 år 3 månader sedan #639161 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Theralen-helvetet
melun.. !

Gud har inte övergivit dig ... .
men det är som nisse säger, du har en tid av självkännedom framför dig,
för man kan int medecinera bort allt man har vatt med om, det går att droga ner sig,
men självkännedom är en väg frammåt.


profetia ;
den dag du tar en låång blick inåt och finner det du aldrig velat se, blir du friare och friare
från allt vad medeciner (för att bli drogad) heter, altså jag har varit i din situation, det finns hopp vettu.
långa terapi samtal, kärlek i din omgivning och en strapats inombords för att säga farväl till bekymmren,
lär känna dig själv. <3


och om du inte tror på mig?
varför äter/dricker du theralen och sådant??

lycka till, min vän.
____

nisse! jag eldar inte upp mina medeciner! jag hade tidigare en symbolisk reningsmetod, där jag bad över medecinerna,
det var en andlig reningscermoni, och du missuppfattade allt, eller så skojjar du med mig??! tss... du e rolig ;)
hur känns självkännedommen? visst ere uppfriskande?
krama dig själv från mig <3 desamma till dig melun!


/Issa _ Jesus, Krishna, Adonai ~ melkesidek
@Jesuite_magnus

John 8:31-32.