Nu jävlar är det krig!

Mer
10 år 2 månader sedan #652445 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
Tog 2 starköl i lördagskväll o fick en massa blodstänk i synfältet, otäckt o förvirrande...

Igår svimmade jag en gång o i morse hhar jag svimmat 2 gånger - mår jättedåligt, det susar i skallen o i öronen o jag har svårtt att fästa blicken liksom...min sambo är jätteorolig, han säger att jag serr rädd ut i blicken o kroppsspråket.

Har ringt vårdcentralen o dom ska ringa upp mig om ungefär en halvtimme. Avdelningen skrev ju till dom att ta över utredningen ang. mitt blodtryck o puls. Jag känner min puls slå hårt o fort o hjärtat har rusat flera gånger under helgen.

Har delat zyprexan fr.o.m igår kväll så nu tar jag ungefär 10 mg till kvällen istället för 20 mg. Har knappt sovit nånting iinatt - vaknat o kollat klockan många gångerr. I lördags halverade jag dosen abilify från 10 mg på morgonen till 5 mg på morgonen. Minskningarna av zyprexan o abilifyn har jag gjort efter eget val, ingen läkare har tillfrågatts. Jag tror att dom medivinerna påverkar mitt blodtryck o puls...?

Usch - det är inget roligt detta... :cry:
Mer
10 år 2 månader sedan #652450 av koi
Svar från koi i ämnet Nu jävlar är det krig!
Jag fick lågt blodtryck och hög puls av Zyprexa. Så det kan det vara.
Mer
10 år 1 månad sedan #652452 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
Snälla du mixtra inte med medicinerna själva...det blir bara tokigt...Talar av egen erfarenhet...Om du vill dra ner prata med Läkaren...Kram :hjärta
Mer
10 år 1 månad sedan #652453 av björk
Svar från björk i ämnet Nu jävlar är det krig!
killergirl, min läkare "tuttar" i mig mediciner
Mer
10 år 1 månad sedan #652456 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
Björk: Jo jag vet dom gör det oxå ibland...Men förhoppningsvis gör dom det för att hjälpa oss att må bättre
Mer
10 år 1 månad sedan #652457 av björk
Svar från björk i ämnet Nu jävlar är det krig!
med sån medicin kan man inte stanna hemma