Nu jävlar är det krig!

Mer
10 år 1 månad sedan #652459 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
Vilken medicin menar du nu Björk??
Mer
10 år 1 månad sedan #652481 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!

killergirl skrev: Snälla du mixtra inte med medicinerna själva...det blir bara tokigt...Talar av egen erfarenhet...Om du vill dra ner prata med Läkaren...Kram :hjärta


Jag får ju inte tag på nån läkare...orkar inte vänta mer. Jag känner mig förgiftad o därför minskar jag ner...är rädd att dö om jag inte får bort dom här hemska tabletterna... :cry:
Mer
10 år 1 månad sedan #652482 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
Vårdcentralen hade fått remiss från avdelningen, men ingen läkaree hade hunnit läsa än, men jag skulle bli kallad när läkaren har läst. Frågade om deras psykolog o hon skulle ringa mig torsdag förmiddag. Hon är här 1 gång i veckan. Hoppas, hoppas att hon är bra o att jag kan få träffa henne. :be
Mer
10 år 1 månad sedan #652484 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
Jo jag förstår dig och har själv haft den känslan att vara övermedicinerad med somatiska problem som följd..Men det blir så fel om man grejar själv...Min egen erfarenhet då..Jag förstår din frustation..Och måste säga att så har aldrig jag behövt ha det...Utan fått den hjälp jag behöver..Hoppas det ordnar sig nu kram :hjärta
Mer
10 år 1 månad sedan #652485 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nu jävlar är det krig!
Kontakten med sjukvården blir nog problematisk om du laborerar mycket själv med medicinerna utan att få lov
till det, nettan 67.
Mer
10 år 1 månad sedan #652638 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
Tack ni alla snälla! :kram

Jag har ännu inte fått kontakt med "min" läkare, det lät inte som att jag skulle kunna få ens en telefontid inom närmsta 3 veckorna... Jag blev inte förvånad... :(

Känns som om kroppen kommit ikapp medicineringen - minskat zyprexan o abilifyn o det känns som jag är på rätt spår iaf. :be

Jag vet att det är jättedumt att ändra medicinerna utan att fått läkarorder om hur det ska gå till - men jag orkar (som jag nämnt tidigare) inte vänta på att läkaren ska behaga höra av sig...

Jag har beställt journalkopior från inläggningen, tänkte att jag kanske hittar "bevis" på att "min" mottagning är skyldiga att ge mig en uppföljningstid hos läkare efter att jag blivit utskriven - dom sa till mig att det va så, men jag skulle gärna vilja se det svart på vitt...