Nu jävlar är det krig!

Mer
10 år 2 månader sedan #648175 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
NG / Jag vill inte ha en medicin som ytterligare spär på dom biverkningar som jag har. Jag vill att dom ska trappa ut en medicin i taget o sen efter det, när jag är i princip utan sätta in en ny sort o se vilken effekt den har. Som det är nu så vet man inte om det beror på urtrappning, eller om det beror på upptrappning dom symptom jag har.

Islaa / Ja, dom andra patienterna har immovan, stilnoct, stesolid m fl. sorter som dom får för att kunna sova. Jag ber om propavan som är en snäll medicin men nekas den av läkaren, utan att han har nån förklaring varför jag inte skulle kunna få det.
Mer
10 år 2 månader sedan #648177 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!

killergirl skrev: Hoppas allt blir bra för dig det är ju en enda röra alltihop..Det går runt i mitt huvud att bara läsa om alla dessa preparat...Stackare :kram :hjärta


Tack vännen! :kram
Det går runt i mitt huvud med, o det känns som man har hamnat i nåt sorts ekorrhjul med alla olika preparat dom sätter in på mig...

Ska ta med det jag skrivit ner från fass till läkarsamtalet idag o hoppas att läkaren får sig en tankeställare när han får svart på vitt att det är ytterligare spädning av biverkningar som jag redan har...om han inte fattar så ska jag be om en second opinion.
Mer
10 år 2 månader sedan #648180 av islaa
Svar från islaa i ämnet Nu jävlar är det krig!
Mig gav dom 50 mg lergigan, 40 mg theralen, 10 mg nitrazepam (trots tidigare missbruk), 2 propavan (osäker på mg där) och Zyprexa på kvällen senast jag var inlagd. Sov iaf minst 5h varje natt på den cocktailen.
Mer
10 år 2 månader sedan #648182 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!

islaa skrev: Mig gav dom 50 mg lergigan, 40 mg theralen, 10 mg nitrazepam (trots tidigare missbruk), 2 propavan (osäker på mg där) och Zyprexa på kvällen senast jag var inlagd. Sov iaf minst 5h varje natt på den cocktailen.


Det låter som en lagom cocktail, kände du dig utsövd på dom 5 timmarna? Inatt har jag sovit 4 timmar i sträck (rekord). :rolleyes:
Mer
10 år 2 månader sedan #648185 av islaa
Svar från islaa i ämnet Nu jävlar är det krig!
Jag var kraftigt manisk så jag kände mig pigg hela tiden.
Mer
10 år 2 månader sedan #648192 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
Så vart jag när jag låg inne på sjukan...Ständigt i rörelse fick ingen ro alls...Som typ inatt...vaknat varannan timme trots sömnmed....Men bara gilla läget typ...Men man mår ju klart sämre med för lite sömn i längden o det är ej bra...Lycka nu till