Nu jävlar är det krig!

Mer
10 år 2 månader sedan #648100 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!

islaa skrev: Ska de sätta in den utöver zyprexan eller byta den? Zyprexan borde räcka... Akinetonet är nog bra att ta om du skakar och darrar.


Den ska sättas in utöver zyprexan.
Mer
10 år 2 månader sedan #648101 av björk
Svar från björk i ämnet Nu jävlar är det krig!
stackars dej :kram
Mer
10 år 2 månader sedan #648104 av islaa
Svar från islaa i ämnet Nu jävlar är det krig!
Jadu... lugn och fin testkanin
Mer
10 år 2 månader sedan #648107 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Nu jävlar är det krig!

nettan67 skrev: Men hur kan läkaren sätta in medicin som interagerar med min zyprexa?? Hur vågar han sätta in 2 nya mediciner (Cisordinol Acutard + Akineton) där biverkningar som påverkar hjärtfrekvensen finns? Jag mår ju fan bara sämre o sämre - har legat inne 2 veckor o ser ingen ljusning i mitt mående. Det är för jävligt både rent fysiskt + psykiskt....

Jag tycker inte att jag e nojjig, jag är fanimej så full med ångest att det går att ta på den... :cry:

Jamen det är noja. Din läkare vet vad han gör. Det är inte säkert att medicinen påverkar hjärtfrekvensen. Det var ju därför han skicka dig till att kolla hjärtat så att det inte var något fel på det. Hjärtklappning är förövrigt helt ofarligt och normalt. Det är inget fysiskt fel utan ångest. Sen måste du ju prova ut en piller kombination som gör att du mår bättre. Sen är du ingen testkanin utan det har din läkare gjort 1000 gånger innan. Och så vitt jag vet är det ovanligt att folk kolar på psyket.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
10 år 2 månader sedan #648111 av Utomjordingen
Som sagt, var rädd om Dig - nettan67.



Mer
10 år 2 månader sedan #648114 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!

islaa skrev: Jadu... lugn och fin testkanin


Ja, det är så jag känner mig. Om läkaren hade svarat på min fråga om ev. biverkningar så hade han ju kunnat förklara i sånt fall att det inte är nån risk att dom drabbar just mig eller hur? När han nu bara sa att "det finns inga biverkningar" så ljög han mig ju rakt upp i ansiktet. Det får iaf MIG att känna att jag inte kan lita på läkaren!