Nu jävlar är det krig!

Mer
10 år 2 månader sedan #648326 av Jesus/magnus
<3

jag bedjer för dig.

kram!

/magnus.

John 8:31-32.
Mer
10 år 2 månader sedan #648328 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
Jag har slagit nytt sömnrekord - sovit 6 timmar i sträck! Jag fick propavan + atarax + alememazin (typ terralen) igår kväll.
Har bett om propavan ända sen jag kom in hit (2 1/2 vecka sen) men läkaren har bara nekat mig den - men igår gav han upp o lät mig få propavan.
Mer
10 år 2 månader sedan #648350 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
Vad skönt att höra att du fått lite mer sömn inatt :D :hjärta
Mer
10 år 2 månader sedan #648354 av nettan67
Svar från nettan67 i ämnet Nu jävlar är det krig!
Tack alla snälla här på viska - ni är underbara! :hjärta

Har varit med på en promenad i morse. Det var fruktansvärt...gående, cyklister o bilar + alla själar som åkte mot mig hela tiden o ropade mitt namn sååååå högt, det skar i huvet på mig. Fick panik o vi fick lov att vända tebax. Dessutom fick jag direkt ischiasstrålning ner i högerbenet, Mina fötter va så svullna att skorna gjorde ont.

Har nyss haft läkarsamtal. Han va glad att jag sovit 6 timmar inatt (o jag e förstås också jättenöjd med det), men bekymrad över mina syner o röster. Dom kan inte höja zyprexan mer för jag har enligt läkaren mer än maxdos redan (40 mg). Jag slipper iaf sprutan idag också o får propavan+atarax+terralen en natt till.

Vågar inte vara på mitt rum om jag inte har balkongen öppen på vid gavel. Så jag sitter med jackan på mig inomhus. Bakom mig o på sidorna far dom svarta skuggorna o dom ljusa själarna. Dom är inte arga, men dom är på mig o pockar på uppmärksamhet hela tiden. Tröttsamt...
Mer
10 år 2 månader sedan #648355 av islaa
Svar från islaa i ämnet Nu jävlar är det krig!
Sov så mycket du kan, dag som natt så kommer symptomen att klinga av.
Mer
10 år 2 månader sedan #648358 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Nu jävlar är det krig!
:kram