Antipsykospillz utan muskelstelhet?

Mer
5 år 7 månader sedan #1089582 av martina
Har haft Abilify men utan stelhet. Risperdal tycker jag ger viss stelhet särskilt i benen och ryggen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089601 av Nissegossen
krokus,
Tror din läkare upptäcker om du har tardiv dyskinesi för det syns tydligt. Sträck ut tungan framför en spegel och titta om tungan rör sig. Öppna munnen framför en spegel och se om tungan sträcks ut förbi tänderna. Två enkla test.

Jag har bara sett det på lillhagen numera en park med hyresbostäder numera och det senaste huset skall vara rivet, fusk bygge, där har jag endast sett det och numer ingenstans alls. Det var riktiga kroniker som hade det, det syntes tydligt. Hoppas att du slipper uppleva det krokus!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1089877 av krokus
Tungan rör sig om jag öppnar munnen och sträcker ut den, däremot om jag inte sträcker ut ut den är den lite mer stilla. Kan hända att jag "bara" är spänd överallt, att det är därför jag inte kan vara stilla.
Mer
5 år 7 månader sedan #1090106 av Admin1
Här finns en video om hur tardiv dyskinesi ser ut i verkligheten:
www.viska.se/2014-05-15-05-17-26/kan-jag-ha-tardiv-dyskinesi
Mer
5 år 7 månader sedan #1090599 av krokus
Alltså, nåt fel är det. Men antaligen inte TD. Jag är nog "bara" spänd och rastlös.
Mer
5 år 7 månader sedan #1090639 av Lupitia
Jag får kramper och smärtor snabbt i muskler om jag inte stretchar morgon och kväll. Känns som mina mediciner gör min kropp stel. Känns inte som en normal 24 årings kropp skulle bli såhär stel så snabbt. Räcker med att jag inte stretchar eb dag och jag vaknar upp med smärtsamma kramper i vader och nacke